فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : حضور پرشور مردم در صحنه‌های مختلف انقلاب اسلامی و بخصوص مشارکت فراگیر در انتخابات ۱۵ تیرماه در قالب یک رقابت سالم بسترساز عزت و قدرت ملت ایران، تامین ثبات و آرامش اجتماعی و رفع معضلات و مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم خواهد بود.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۵
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰ 04 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ سردار سیدصادق حسینی بیان داشت : منصب ریاست جمهوری در قانون اساسی جایگاه بسیار مهمی است که تنظیم مناسبات داخلی و خارجی، بسیج امکانات داخلی برای اعتلای کشور، تامین و توسعه امنیت و آرامش ملی و پاسداری از ارزش‌های متعالی اسلام و ملت ایران از جمله رسالت‌های قانونی آن است.

وی افزود :  مردم روز جمعه با حضور مسئولانه و جریان‌شناسی هوشمندانه در پای صندوق‌های رای و گزینش رییس جمهوری انقلابی، مکتبی، استکبار ستیز و خدمتگذار در ادامه راه و مسیر شهدای انقلاب اسلامی و شهدای خدمت گام بردارند.

سردار سیدصادق حسینی یادآور شد : آمریکای جهانخوار و همفکران اروپایی و اسرائیلی‌اش هیچگاه خیرخواه و طرفدار ملت ایران نبوده و عدم تعرض و تجاوز مستقیم آنها در سنوات گذشته نشانه ضعف و ناتوانی آنان و توانمندی و آمادگی کامل نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران است.

وی مطرح کرد :  حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) در جریان حادثه کربلا در نهایت ایثار و فداکاری و تقدیم جان شیرین خود و اهل بیت شریفش کفار و منافقان را رسوا و بقای اسلام و ترویج سیره پاک پیامبر بزرگ اسلام(ص) را نیز تضمین و توسعه بخشید.

فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) ایلام گفت : در مقاطعی از تاریخ انقلاب اسلامی و اتفاقات تلخ و تاسف بار مانند حوادث دهه ۶۰ و شهادت مسئولان ارشد کشور و همچنین رخداد ناگوار سقوط بالگرد و شهادت رییس جمهور و وزیر امور خارجه دولت سیزدهم به یمن برکت وجود مقام عظمای رهبری کوچکترین خللی در روند امور اجرایی و خدمات رسانی مطلوب و مستمر به مردم ایجاد نشده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار