مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان :
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت :نگاه به مسایل توسعه ای استان وکشور باید نگاهی مسئولانه باشد،نگاهی که درآن همه مسئولان دولتی وحاکمیتی باید در قبال مسایل ومشکلات پاسخگویی مسئولانه داشته باشند.
کد خبر: ۶۴۸۱۳۷
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۶ 27 August 2018

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان ایلام گفت :نگاه به مسایل توسعه ای استان وکشور باید نگاهی مسئولانه باشد،نگاهی که درآن همه مسئولان دولتی وحاکمیتی باید در قبال مسایل ومشکلات پاسخگویی مسئولانه داشته باشند.

به گزارش تابناک ایلام ،مرتضی دارایی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان اظهار کرد:استان ایلام سرشاراز فرصت های سرمایه گذاری است ،همه باید کمک کنند با معرفی درست این فرصتها ،زمینه حضور سرمایه گذاران را در استان فراهم کنند.

وی با اشاره به نامگذاری  21مرداد به نام روز "صنایع کوچک " خاطرنشان کرد:این روز فرصتی برای ارج نهادن به نقش صنایع کوچک ومتوسط و فعالان این عرصه در توسعه همه جانبه کشوراست .

مرتضی دارایی افزود: در استان ایلام صنایع کوچک ومتوسط قریب به 95 درصد از صنعت استان را تشکیل داده است .با توجه به نقش واهمیت این صنایع ،ماباید به دنبال مدلی برای توسعه آن در سطح استان باشیم .

دارایی ادامه داد: در حال حاضر 535واحد کوچک ومتوسط صنعتی دارای پروانه بهره برداری دراستان ایلام وجود دارد که از این میزان  65درصد فعال هستند.

وی بیان داشت : براساس قانون تمامی واحدهای کوچک ومتوسط باید درشهرکهای صنعتی تاسیس شوند که این موضوع به حفاظت از اراضی ملی کمک شایانی نموده است .

دارایی آموزش فعالین حوزه صنعت استان را ضروری دانست وگفت: بمنظور کسب تجربه وآشنایی فعالین حوزه صنعتی با وضعیت صنعتگران موفق ،در سال بین 5تا6تورصنعتی برگزار می شود.همچنین به منظور معرفی کالاهای ایرانی و آشنایی بیشتر با مدلهای جدید در کشور، مدیران واحدهای صنعتی را با هزینه های سازمان صنایع کوچک به نمایشگاههای مختلف اعزام کردیم.

وی افزود: آشنایی ایلام با حوزه صنعت از دهه هفتاد بوده است در حالیکه استان هایی چون مازنداران و اصفهان از دهه ها پیش در این حوزه سابقه فعالیت دارند.نسل سوم فعال در حوزه صنعت استان موفق تر از نسل های پیین عمل کرده است .

به گفته دارایی ؛ با پیگیری های انجام شده گاز۸ شهرک،تامین آب ۳ شهرک، و نیز تامین آب ۲ شهرک و هم چنین فیبر نوری و برق تعدادی از شهرک های صنعتی در استان ایلام انجام شده است.

مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی استان خاطرنشان کرد: خروجی 36 جلسه ستاد تسهیل ورفع موانع  ،بیش از 216 مصوبه مهم در راستای رفع موانع کاری صنایع مختلف استان بوده است .

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار