مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام خبر داد

آمادگی کامل برای جلب و حمایت از سرمایه‌گذاران در همه زمینه‌ها /سرمایه گذاری خارجیها درشهرک صنعتی ایلام

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام تشنه سرمایه گذاری است، عنوان کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آمادگی کامل برای جلب و حمایت از سرمایه‌گذاران در همه زمینه‌ها از جمله زیرساخت‌ها، معافیت های مالیاتی و مشوق‌های جدید کسب و کار وجود دارد.
کد خبر: ۶۸۶۹۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۰ 29 July 2015

به گزارش تابناک ایلام ، مرتضی دارایی اظهار داشت: در نشستی چگونگی سرمایه گذاری در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان با حضور جذب سرمایه گذاران خارجی بررسی شد.

وی افزود: از مهم‌ترین اولویت های این شرکت جذب سرمایه گذار است که این مهم فقط با ایجاد امنیت و اعتماد در نزد سرمایه گذاران بخصوص سرمایه گذاران خارجی میسر است.

مدیرعامل شهرک‌های صنعتی استان ایلام با اشاره به اینکه ایلام تشنه سرمایه گذاری است، عنوان کرد: در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان آمادگی کامل برای جلب و حمایت از سرمایه‌گذاران در همه زمینه‌ها  از جمله زیرساخت‌ها، معافیت های مالیاتی و مشوق‌های جدید کسب و کار وجود دارد.

وی گفت: تفاوت استان ایلام با دیگر استان‌های کشور داشتن ذخائر متعدد نفت و گاز  و کوتاه‌ترین فاصله با کشور عراق است که همین امر زمینه را برای سرمایه گذاری آسان فراهم می‌آورد.

دارایی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با دیدگاه استاندار و هوشمندی مدیران ارشد استان و اصلاح فرآیند سرمایه‌گذاری در دستگاه اجرایی، اکنون متقاضی به‌آسانی و بر اساس یک برنامه زمانبندی می‌تواند در استان ایلام سرمایه‌گذاری کند.

وی افزود: از مهم‌ترین دغدغه‌های سرمایه گذران در این نشست چگونگی عقد قرارداد، تأمین آب، برق، گاز مورد نیاز و مسائل مربوط به قانون کار بوده که با اطمینان می‌توان گفت همه این دغدغه‌ها مرتفع شده است.

این نشست با حضور هیئت سرمایه گذاری خارجی با مدیریت "سپ نماینده" گروه چند ملیتی سرمایه‌گذاری اتریش و دکتر الدابوس مدیر شرکت سرمایه گذاری خلیفه انرژی کویت، قرائتی، مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری بسترسازان صنعت انرژی آذربایجان برگزار شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار