استاندارایلام
استاندار ایلام با ذکر اینکه توسعه همه جانبه این استان در گرو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است تصریح کرد:زمینه برای فعالیت شرکت سرمایه گذاری کوثر در ایلام مهیا است.
کد خبر: ۹۰۰۶۰
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 06 September 2015
به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید با معاون رییس جمهور و رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور دیدار کرد.
وی در دیدار با حجت الاسلام شهیدی در خصوص توسعه سرمایه گذاری شرکت کوثر و رفع مشکلات و موانع سر راه جامعه ایثارگری استان گفت و گو کرد.
استاندار ایلام تاکید کرد: توسعه همه جانبه استان در گرو جذب سرمایه گذاران داخلی و خارجی است و ضرورت دارد مسوولان کشوری در این خصوص همکاری و همیاری لازم را با استان داشته باشند.
مروارید یادآور شد: شرکت سرمایه گذاری اقتصادی کوثر در زیر مجموعه بنیاد شهید کشور ظرفیت بزرگی دارد که می تواند در حوزه های مختلف اقتصادی، کشاورزی، صنعتی، نفت و گاز و غیره در استان ایلام همکاری کند.
وی از اعلام آمادگی شرکت سرمایه گذاری کوثر برای سرمایه گذاری در حوزه های مختلف و همکاری در استان تقدیر کرد.
استاندار ایلام همچنین خواستار بررسی مسایل و مشکلات جامعه ایثارگری استان شد و گفت: مردم استان ایلام دین خود را به نظام و انقلاب ادا و همواره با خلوص نیت از ارزش ها و باورهای ملی و اسلامی پاسداری و جانبداری کرده اند، شایسته است که این مردم که همگی آنان ایثارگرند، مورد توجه مسوولان قرار گیرند.
قرار است هیاتی از این سازمان اقتصادی در هفته های آتی برای بررسی وضعیت اقتصادی این استان، به ایلام سفر کند
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار