مدیر کل بهزیستی استان خبرداد

اعتیاد عامل همه آسیبهای اجتماعی

کد خبر: ۹۷۹۱۱
تاریخ انتشار: ۲۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۹ 20 September 2015
مدیر کل بهزیستی ایلام گفت: رد پای اعتیاد در همه آسیبهای اجتماعی وجود دارد.
به گزارش تابناک ایلام، شهریار مهردادی روز یک شنبه در نشست کمیته فرهنگی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان افزود: بر اساس بررسی های انجام گرفته ریشه آسیب های اجتماعی مختلف نظیر طلاق، اختلافات خانوادگی، افسردگی، اضطراب، افت تحصیلی، همسر آزاری، کودک آزاری، خودکشی و غیره از اعتیاد نشات می گیرد.
وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه ها برای پیشگیری از اعتیاد باید مشارکت کنند افزود: پیشگیری و آگاه سازی مهمترین راهکار مقابله با اعتیاد بوده و در این زمینه باید برنامه تاثیرگذار طراحی و اجرا شود.
مدیر کل بهزیستی ایلام همچنین بر اهتمام ادارات و دستگاه های اجرایی مختلف برای آگاه سازی کارکنان خود از معضل اعتیاد تاکید کرد و گفت: در این زمینه برنامه های آموزشی در محیطهای کاری، اداری و کارگری اجرا شود.
وی همچنین بر نظارت محیط های کاری غیر رسمی نیز تاکید کرد و گفت: برنامه های آموزشی و مقابله ای پیشگری از اعتیاد نیز در این مناطق باید مورد توجه قرار گیرد.
مهردادی همچنین بر مشارکت سازمان های مردم نهاد در ارایه آموزشهای پیشگیری از اعتیاد تاکید کرد و گفت: برنامه های آموزشی و آگاه سازی پیشگیری از اعتیاد باید در محیطهای عمومی گسترش یابد.
در این نشست اعضا شرکت کننده پیرامون بررسی معضل اعتیاد و ارایه راهکارها بویژه در محیطهای کاری و کارگری به بحث و تبادل نظر پرداختند.
اشتراک گذاری
نظر شما
Chaptcha
حروفي را كه در تصوير مي‌بينيد عينا در فيلد مقابلش وارد كنيد
آخرین اخبار