فرماندار ویژه دهلران؛
فرماندار ویژه دهلران گفت : رعایت قانون و اصل بی‌طرفی و زمینه ‌سازی برای مشارکت حداکثری توسط دست‌اندرکاران انتخابات رعایت شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۵ 17 June 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ صادقی در نشست با جمعی از بانوان دهلرانی با موضوع" مشارکت بانوان در انتخابات" با اشاره به نقش و جایگاه زنان در نظام مقدس جمهوری اسلامی، بیان  کرد: زنان در موضوعات مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و مدیریتی نقش برجسته‌ای برعهده دارند.

وی افزود : امروز سلایق و علایق گوناگون در انتخابات حضور دارند و این از برکات نظام مقدس جمهوری اسلامی است، باید با احساس مسئولیت و درایت، انتخابی موثر در راستای گره‌گشایی از مشکلات مردم داشته باشیم که راه شهید جمهور تداوم یابد.

صادقی ادامه داد : همه باید با حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری در ارتقای بیش از پیش جایگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی درجهان و منطقه موثر باشیم.

وی خاطرنشان کرد : خدمات دولت سیزدهم در دورترین روستاها قابل لمس و غیرقابل انکار است و امروز همه به آن اذعان دارند.

حاتمی معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار ویژه دهلران نیز  مطرح کرد : نظام مقدس جمهوری اسلامی مبتنی بر اصل مردم‌سالاری دینی، حکومت ولایی و پشتیبانی مردم است و گواه این حقیقت هم حضور، مشارکت و نقش مردم در انتخابات‌های مختلف و دفاع از انقلاب در عرصه‌های گوناگون است.

وی اظهار داشت : دشمن در صدد ایجاد شکاف و تردید و به ویژه در فضای مجازی بین خدمتگزاران نظام اسلامی و مردم است که البته این نقشه دشمن با درایت رهبر معظم انقلاب اسلامی و حضور آگاهانه و با بصیرت مردم نقش بر آب شده است./ع

 

بیشتر بخوانید :

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار