سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام:
سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن، اشتغال، تسهیلات قرض الحسنه و اعتباری به جامعه هدف پرداخت شده است.
کد خبر: ۱۱۷۲۴۸۹
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۰۷ 24 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ محمد رحیمی روز یکشنبه در جمع تشکل های شاهد و ایثارگر با موضوع مشارکت حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای استان و شهدای خدمت، با بیان اینکه ۱۰۲ هزار نفر از جمعیت ۶۱۳ هزار نفری استان جامعه هدف بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هستند،افزود: استان ایلام بالاترین میزان تراکم ایثارگری نسبت به جمعیت را در کشور داراست.

وی گفت: طی سه سال گذشته یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان تسهیلات در بخش مسکن، اشتغال، تسهیلات قرض الحسنه و اعتباری به جامعه هدف پرداخت شده است.

رحیمی با اشاره به برنامه های فرهنگی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران در سال جاری،افزود: در سال جاری برنامه «سه شنبه های شهدایی» هر هفته با یک موضوع شاخص در حسینیه حضرت زینب(س)دفتر نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام برگزار شده است.

سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از راه‌اندازی پویش «رای دادن به نیابت از شهدا» برای انتخابات ریاست جمهوری در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان خبر داد و گفت: تبیین دستاوردهای دولت سیزدهم در اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان به منظور امیدآفرینی با همراهی رسانه های استان انجام شده است.

رحیمی اضافه کرد: خانواده های معظم شهدا، جانبازان، آزادگان و ایثارگران در انتخابات پرشورتر از گذشته شرکت می کنند./م

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار