فرماندار ایوان:
فرماندار ایوان با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی برابر قانون باید در این شهرستان اداره یا نمایندگی داشته باشند، از اینکه برخی از نهادهای دولتی به عللی هنوز در این شهرستان حضور ندارند انتقاد کرد.
کد خبر: ۱۵۴۵۷۱
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵ 30 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار ایوان با بیان اینکه همه دستگاه های دولتی برابر قانون باید در این شهرستان اداره یا نمایندگی داشته باشند، از اینکه برخی از نهادهای دولتی به عللی هنوز در این شهرستان حضور ندارند انتقاد کرد.
معروف بسطامی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پایگاه انتقال خون استان از جمله دستگاه های دولتی است که نمایندگی آن در شهرستان پرجمعیت ایوان دایر نشده و پیگیری این موضوع در دستور کار فرمانداری است.
وی افزود: با توجه به جمعیت 55 هزار نفری ایوان و نیز رغبت مردم این شهرستان به اهدای مستمر خون، نبود پایگاه متمرکز یا غیر متمرکز اهدای خون، موجب شده مردم از مشارکت در این عمل نیک و نجات بخش محروم باشند و تعدادی از آنها برای اهدای خون به مرکز استان مراجعه کنند.
بسطامی تاکید کرد: در صورت اعلام آمادگی پایگاه انتقال خون استان برای ایجاد مرکز خون گیری در این شهرستان، فرمانداری ایوان نیز با همکاری و همراهی دیگر دستگاه های شهرستان به ویژه بیمارستان اصلی شهر ایوان، همکاری لازم با مسئولان پایگاه انتقال خون استان به عمل می آورد.
وی یادآور شد: وجود یک مرکز خونگیری با توجه به جمعیت زیاد در این شهرستان ضرورتی مهم است که باید از سوی متولیان پیگیری شود تا با ایجاد این مرکز، به صورت مداوم یا حداقل سه روز در هفته به مراجعه کنندگان خدمات رسانی کند.
شهرستان 55 هزار نفری ایوان در 40 کیلومتری شمال ایلام قرار دارد./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار