وی با بیان اینکه این کتابخانه با 20 هزار جلد کتاب و تجهیز سه میلیارد ریالی از طرف نهاد کتابخانه‌ها آغاز به کار خواهد کرد، از تصویب نامگذاری چهار راه پیام نور ایلام به عنوان چهار راه کتاب خبر داد...
کد خبر: ۱۶۳۷۵۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۱۵ 15 January 2016

به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل کتابخانه های عمومی ایلام از تجهیز سه میلیارد ریالی کتابخانه مرکزی ایلام از سوی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و شارژ اولیه ۲۰ هزار جلد کتاب در این مرکز فرهنگی همزمان با راه‌اندازی آن خبر داد.

«مراد جلیلیان» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، از افتتاح کتابخانه‌ی مرکزی ایلام در دهه‌ی فجر امسال پس از 12 سال در دهه‌ی فجر خبر داد و اظهار کرد:  تکمیل این طرح بزرگ فرهنگی شامل سیستم گرمایشی نیازمند ۱۰ میلیارد ریال اعتبار است.

وی با بیان اینکه این کتابخانه با 20 هزار جلد کتاب و تجهیز سه میلیارد ریالی از طرف نهاد کتابخانه‌ها آغاز به کار خواهد کرد،  از تصویب نامگذاری چهار راه پیام نور ایلام به عنوان چهار راه کتاب خبر داد و گفت: این اقدام فرهنگی در نشست انجمن کتابخانه های شهرستان ایلام تصویب شده است.

جلیلیان، به کمبود کتابخانه در مناطق مختلف این استان اشاره کرد و گفت: از مجموع ۳۰ روستای با جمعیت بالای یک هزار و ۵۰۰ نفر، تاکنون تنها در دو روستا کتابخانه عمومی راه اندازی شده و از سال 1366 تاکنون در مرکز استان تنها چهار کتابخانه احداث شده که با توجه به جمعیت ۲۲۰ هزار نفری شهر ایلام، ۱۰ کتابخانه جدید مورد نیاز است./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار