استاندار ایلام:
محمدرضا مروارید عصر شنبه در پایان سفر استاندار واسط عراق به استان اظهار داشت: استان ایلام به واسطه مرز مهران دارای ظرفیتهای بسیار بزرگی برای توسعه مبادلات تجاری، فرهنگی، علمی و .... با استانهای عراقی همجوار خود است.
کد خبر: ۱۶۴۶۶۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹ 16 January 2016
استاندار ایلام گفت: در سال جاری مبادلات استان ایلام و واسط عراق هفت درصد افزایش یافته است.

به گزارش تابناک ایلام، محمدرضا مروارید عصر شنبه در پایان سفر استاندار واسط عراق به استان اظهار داشت: استان ایلام به واسطه مرز مهران دارای ظرفیتهای بسیار بزرگی برای توسعه مبادلات تجاری، فرهنگی، علمی و .... با استانهای عراقی همجوار خود است.

وی بیان داشت: یکی از استانهایی که طی سالهای اخیر مبادلات خوبی با استان ایلام داشته استان واسط بوده که بر این اساس سال گذشته هم یک تفاهم نامه در چند بخش نیز بین دو استان امضا شده است.

مروارید با اشاره به اینکه هم اکنون بخش مهمی از تفاهم نامه های همکاری بین ایلام و واسط عراق اجرایی شده است، خوشبختانه حجم مبادلات بین این دو استان یک میلیارد دلار بوده که امسال هفت درصد نیز افزایش یافته است.

استاندار ایلام با اشاره به سفر استاندار واسط عراق به ایلام اظهار داشت: در این سفر بیشتر مصوبات و تفاهم نامه قبلی بررسی شد و همکاری بین دو استان در زمینه ورزشی، فرهنگی، علمی، بهداشتی و .... نیز بیشتر می شود./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار