مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین اقشار مختلف جامعه دارند.
کد خبر: ۲۰۶۲۶۴
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۵ 04 April 2016

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام گفت: کانون های فرهنگی و هنری مساجد با توجه به ظرفیت ها و توانمندی ها نقش مهمی در ترویج فرهنگ اقتصاد مقاومتی در بین اقشار مختلف جامعه دارند.


به گزارش تابناک ایلام؛علی محمد نیاکان در دیدار با مسئول و کارکنان دبیرخانه کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام اظهار کرد: ترویج فرهنگ کارآفرینی یکی از نیازهای جامعه است.
وی افزود: کانون های فرهنگی و هنری مساجد یکی از ظرفیت های بزرگ هنری و فرهنگی در سطح استان ایلام در راستای جذب جوانان به مساجد و مقابله با تهاجم فرهنگی هستند.
نیاکان با اشاره به نام گذاری سال جاری به عنوان اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل از سوی مقام معظم رهبری تاکید کرد: در سال جاری با همکاری و تلاش کارکنان دبیرخانه مساجد و حمایت از فعالیت های فرهنگی و هنری برنامه ریزی خوبی در راستای توسعه فعالیت های کانون ها انجام خواهد شد.
وی با بیان اینکه کانون های مساجد دارای ظرفیت بسیار خوبی در زمینه کارآفرینی و توجه به اقتصاد مقاومتی و ترویج و توسعه فرهنگ کارآفرینی هستند، یادآور شد: در ابتدای سال جاری باید ظرفیت ها و توانمندی های کانون های مساجد در استان در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی شناسایی و برای آن برنامه ریزی لازم صورت گیرد
وی گفت: صنایع دستی و قالی بافی ازجمله رشته های فعال در بین اعضای کانون های فرهنگی و هنری در سطح شهرستان های مختلف این استان است که لازم است در سال جاری با توجه با نام گذاری سال جاری توجه بیشتری در این زمینه به کانون ها صورت گیرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام خاطر نشان کرد: کانون های مساجد به عنوان مرکز فعالیت های فرهنگی و هنری در سال جاری بیش از گذشته مورد حمایت قرار خواهند گرفت./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار