ازابتدای سالجاری تاکنون ورزشکاران دهلرانی 105مدال رنگارنگ رادرمیادین ورزشی کسب کرده اند
کد خبر: ۲۹۱۲۱۹
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۸ 05 September 2016
دهلران خبرنگارتابناک رحمن جابری:: ازابتدای سالجاری تاکنون ورزشکاران دهلرانی 105مدال رنگارنگ رادرمیادین ورزشی کسب کرده اند

امیر دانیاری رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران درنشست خبری با خبرنگاران اظهارداشت:
  در شهرستان دهلران ورزشکاران در رده های سنی مختلف در 30 هیئت ورزشی مشغول فعالیتهای ورزشی وساماندهی شده اند

وی افزود: شهرستان دهلران دارای 15 مکان ورزشی می باشد که 7 مکان آنها در سطح شهر و بقیه در بخش‌های تابعه احداث شده‌اند و در آینده نیز به این مکانها با توجه به اعتبارات تخصیصی اضافه خواهد شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان دهلران بیان کرد: خوشبختانه در زمینه ورزش قهرمانی هم ورزشکاران دهلرانی با وجود بضاعت موجود درمیادین مختلف ورزشی خوش درخشیده‌اند به طوری که از ابتدای سال جاری تاکنون در رشته‌های مختلف ورزشکاران شهرستان موفق به کسب 30 مدال رنگارنگ ملی و بین‌المللی و 75 مدال استانی شده‌اند.

وی تصریح کرد: از ابتدای کار دولت یازدهم برای توسعه و تجهیز فضاهای ورزشی در این شهرستان بیش از 4 میلیارد ریال هزینه شده است که این ارقام افزایش خواهد داشت

دانیاری ادامه داد: موفقیتهای کسب شده اخیر ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های مختلف حاکی از آن است که با وجود مشکلاتی که وجود دارد ورزش شهرستان دهلران از جهش خوبی برخوردار است.

وی با بیان اینکه هم اکنون در رشته فوتبال داخل سالن و فوتبال موفقیتهای خوبی به دست آمده ادامه داد: حضور تیم فوتبال مرزنشینان جوانان این شهرستان به عنوان نماینده استانی در لیگ قهرمانی جوانان کشور, تیم فوتبال داخل سالن نوجوانان شرهانی در لیگ برتر کشور و صعود آنها به جمع 8 تیم برتر و همچنین حضور 4 فوتبالیست این شهرستان در تیمهای مطرح کشور بیانگر این مطلب است.

رئیس اداره ورزش جوانان با یادآوری دیگر موفقیتهای ورزش این شهرستان از جمله کسب سه سهمیه ریتینگ بین‌المللی شطرنج, حضور مقتدرانه کاراته‌کاها در مسابقات ملی و بین‌المللی, کسب مقام اول تیم امید والیبال در لیگ دسته دوم کشور و صعود کوهنوردان به مرتفع‌ترین قلل کشور پیشرفت ورزش دهلران را بسیار عالی توصیف کرد.
دانیاری درپایان با توجه به درخشش واستعدادهای خوب ورزشکاران دهلرانی ازمسئولین کشوری خواست توجه ویژه ای به ورزش شهرستان مرزی دهلران داشته باشند
 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار