مدیرکل هواشناسی ایلام گفت: در جریان فعالیت سامانه بارشی اخیر، بیشترین میزان بارش برف و باران در مناطق مختلف این استان در ایوان با 93 میلی متر ثبت شده است.
کد خبر: ۳۶۸۳۳۹
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۶ 28 January 2017
به گزارش تابناک ایلام ؛ یوسف شیخ الملوکی  اظهار کرد: بعد از ایوان، بیشترین میزان بارش در ایستگاه فرودگاه شهدای ایلام با ثبت 70 میلی متر بوده است.

وی میزان بارش برف و باران در دیگر شهرستان های این استان را به ترتیب آبدانان 56، ارکواز 68، سرابله 58، دره شهر 34، بدره 46، لومار 38، مهران 23 و دهلران 2 میلی متر اعلام کرد و افزود: بارش بین 10 تا 70 سانتی متر برف نیز در مناطق کوهستانی و مرتفع استان ایلام گزارش شده است.

شیخ الملوکی تاکید کرد: ناپایداری های جوی تا اواخر وقت فردا در مناطق مختلف این استان ادامه دارد ولی از روز یکشنبه به تدریج از شدت آن کاسته می شود.


مدیرکل هواشناسی ایلام یادآور شد: دمای هوا در روزهای آینده در این استان کاهش می یابد که این افت دما در نقاط کوهستانی استان ایلام بیشتر است.

184 میلی متر نزولات جوی از ابتدای سال زراعی جاری در نقاط مختلف استان باریده است.
 
 بارش برف در مناطق مختلف این استان از بامداد جمعه آغاز و همچنان ادامه دارد، ارتفاع برف در مناطق شهری تا 10 و در مناطق کوهستانی و ارتفاعات تا 70 سانتی متر می رسد.
 
براساس اعلام پلیس راه استان همه جاده های ارتباطی باز و تردد در آنها در حال انجام است ولی در جاده های کوهستانی و گردنه های برف گیر تردد فقط با زنجیر چرخ انجام می شود و ماموران پلیس راه از تردد خودروهای فاقد زنجیر چرخ در این مسیرها جلوگیری می کنند.

براساس اعلام ستاد مدیریت بحران استان ایلام، مدارس مقاطع تحصیلی مختلف و دانشگاه های
شهرهای ایلام، ایوان، ملکشاهی، چرداول و بخش های میمه، چوار و کارزان امروز شنبه تعطیل است./م
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار