جانشین انتظامی استان ایلام در میزگرد پژوهشی دفتر تحقیقات کاربردی با اشاره به پیچیدگی ماهیت مسائل و آسیب های اجتماعی که مستلزم کار های پژوهشی تلفیقی با دانشگاهیان است ،بر لزوم ارتباط محافل پژوهشی در سطح استان و توجه دانشگاهیان و اساتید به پژوهش در حوزه نظم و امنیت تأکید کرد.
کد خبر: ۴۴۱۱۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۱ 14 June 2017
به گزارش تابناک ایلام ،سرهنگ حسن کاظمی در این نشست با مهم برشمردن تلفیق توصیه های پلیسی در متن برنامه های پژوهشی گفت: توجه به بعد نظم و امنیت و تهیه پیوست های فرهنگی امنیت ساز علمی در همه زمینه ها باعث پایین آمدن هزینه ها و موثر تر سازی الگوهای پیشگیرانه و کاهش آسیب ها و جرائم  است .  

وی با ذکر مصادیقی از کارهای علمی پژوهشی صورت گرفته که ره یافت های آنها در تصمیم سازی و تصمیم گیری استان دیده شده اند، اظهار داشت:خروجی همین پیشنهادات و محافل علمی پلیس را در واقع نگری بیشتر در تحلیل و طراحی طرح های انتظامی یاری می رساند.  

در ادامه این جلسه ، سرگرد صباح عباسی، رییس دفتر تحقیقات کاربردی انتظامی استان ایلام و دبیر این میزگرد علمی در تبیین اهداف این میزگرد گفت: ما به دنبال آن هستیم که از طریق اشتراک دانش و تهیه اطلس پژوهشی استان، فضای پژوهش و تحقیق استان را به سمت کاربردی شدن و پاسخگویی به مسائل و مشکلات استان هدایت نماییم.

وی با مهم بر شمردن پیوستگی فازهای علمی مدیریت دانش ، لزوم فعال تر شدن ارتباطات پژوهشی و توجه به مرحله کاربستی و عملیاتی نمودن یافته های پژوهشی و دانشی را نیاز مهم رده های پژوهشی استان عنوان کرد.
 


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار