فرمانده یگان ویژه استان ایلام؛
فرمانده یگان ویژه استان ایلام رضايت‌مندي مردم ازیگان ویژه را درماموریت‌ها، اقتدارو مردم‌داری پلیس دانست و گفت: مردم سرمایه‌های اجتماعی پلیس بوده و تمام تلاش پلیس در ارتقاء سرمایه‌های اجتماعی این نهاد خدمتگزار است.
کد خبر: ۵۴۳۱۹۱
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۱ 25 December 2017

 به گزارش تابناک ایلام؛محمد علیزمانی ماموریت پلیس را در سه محور ایجاد نظم، حفظ امنیت و ارائه خدمات به مردم استوار دانست و بیان داشت: خروجی هدفمند و موثر هر یک از این موارد به افزایش رضایتمندی مردم از عملکرد پلیس منتهی خواهد شد.

وی مسئولیت پذیری و درک عمیق انجام به موقع ماموریت را گامی مهم در تحقق اهداف و ماموریت های نیروی انتظامی عنوان کرد و افزود: فرماندهان بایستی روحیه جهادی و اعتقادی را در بین کارکنان تقویت کرده و آنان را در انجام به موقع و موثر ماموریت حساس خود آگاه کنند.

فرمانده یگان ویژه استان ایلام توجه به فریضه اعتقادی و الهی، امر به معروف و نهی از منکر را به عنوان یک اصل بسیار مهم در اجرای ماموریت های یگان ویژه دانست و اظهارداشت: ماموریت پلیس مصداق فریضه امر به معروف و نهی از منکر است و تقویت روحیه دین باوری در کارکنان از دیگر نکات حائز اهمیت است چرا که خدمت خالصانه در پرتو دین باوری صورت می پذیرد.

علیزمانی همچنین نقش نظم و انضباط را در میزان موفقیت افراد بسیار موثر و کلیدی دانست و خاطرنشان کرد: انسان منظم و منضبط زودتر به هدف می رسد و از نشاط و تحرک بیشتری برخوردار است و برنامه ریزی بهتری خواهد داشت و پیشرفت کار خود را احساس می کند و این همان آینده نگری و دور اندیشی است.

این مقام انتظامی خدمت به مردم را توفیق بزرگی دانست و عنوان داشت : خداوند این نعمت بزرگ و این فرصت را در اختیار کارکنان قرار داده، پس باید قدردان آن باشیم و در رسیدن به این مهم تلاش کنیم.

علیزمانی درادامه آموزش را رکن اصلی ماموریت های یگان ویژه دانست و تصریح کرد: آموزش ها بایستی مستمر، مداوم و در عین حال متنوع باشد چرا که آموزش های مستمر و مداوم می تواند در کیفیت ماموریت ها موثر باشد.

وی گفت: اساس رشد و پیشرفت هرسازمانی آموزش است که موجب ارتقای کمی و کیفی بهره و کارایی مجموعه می شودبه همین جهت نگرش بها دادن به آموزش های موثر و بالابردن سطح کیفی آن باید در بین تمام رده ها تقویت و پررنگ تر شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار