مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان ایلام گفت: بزودی مشکل کم آبی مردم روستای جعفر آباد بخش سیوان با تزریق آب مرتفع می شود.
کد خبر: ۷۴۹۶۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۷ 10 August 2015
به گزارش تابناک ایلام،نورالله تیموری گفت: در حال حاضر این شرکت در طول شبانه روز مقدار 900 متر مکعب آب شرب برای جمعیت تحت پوشش 950 خانواری روستای های جعفرآباد، محمود آباد و کله کبود تامین می کند.
وی با بیان اینکه تمام تلاش شبانه روزی مسوولان در راستای رفع و چاره اندیشی در کاهش معضل و مشکل کم آبی است، تاکید کرد: به دلیل کم آبی(خشکسالی) و کاهش منابع بخش هایی که در بالادست روستا قرار دارند در ساعاتی از شبانه روز با کمبود آب مواجه می شوند.
مدیر عامل شرکت آبفار استان ایلام ادامه داد: برای رفع این مشکل، اقدامات اجرایی برای تزریق 150 متر مکعب آب از ضلع غربی به روستاهای جعفر آباد و کله کبود در دست اقدام است که در آینده نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.
تیموری با اشاره به اینکه سطح منابع آبی در بعضی از نقاط استان به علت خشکسالی سال های اخیر بیش از 50 درصد کاهش یافته است،اضافه کرد: نیاز است مردم در زمینه مصرف نهایت همکاری را داشته باشند.
به گزارش ایرنا دهیار روستای جعفر آباد هفته گذشته اعلام کرد که این روستا در شبانه روز 2 ساعت آب دارد.
اکبر یاری نژاد افزود: این روستا در طول روز هیچ گونه آبی ندارد و فقط در یک یا دو ساعت در شب آن هم بصورت محدود از آب استفاده می کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار