مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام:
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام با هشدار صرفه‌جویی در مصرف آب برای جلوگیری از بروز بحران گفت: با توجه به افزایش دمای هوا، میزان مصرف آب در استان ایلام به شدت افزایش یافته که از مردم و دستگاه‌های اجرایی درخواست می شود تنش آبی را در سال جاری جدی گرفته تا از بروز بحران جلوگیری شود.
کد خبر: ۱۱۷۱۱۶۳
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۵ 15 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ محمد محمدی با بیان اینکه سرانه مصرف آب در شهرها و روستاهای استان ایلام بیش از دیگر نقاط کشور است افزود: گرمای هوا و روشن شدن کولرهای آبی سبب افزایش مصرف آب در استان ایلام شده که لازم است مشترکین در مدیریت مصرف آب با شرکت آب و فاضلاب همانند گذشته همکاری نمایند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان ایلام تصریح کرد: از مشترکین تقاضا می‌شود در این شرایط خاص، آب را بیهوده هدر نداده و از مصارف غیرضروری از جمله شستشو کوچه و خیابان و جلوی درب منازل و مغازه ها، خودرو و آبیاری باغات و باغچه‌ها با آب شرب خودداری کنند و با استفاده از شیرآلات کاهنده در مصرف آب صرفه جویی نمایند.

محمدی با تاکید بر اینکه مدیریت مصرف و صرفه جویی به معنای عدم استفاده از آب نیست خاطرنشان کرد: از تمامی مشترکین تقاضا می‌شود تنها با ۱۵ تا ۲۰ درصد (حدود ۳۰ لیتر در شبانه روز) صرفه‌جویی در مصرف آب، همکاران شرکت آبفای استان ایلام را در گذر از تنش آبی یاری کنند.

وی با بیان اینکه آب شرب سالم و بهداشتی در استان ایلام به سختی و با هزینه بسیار بالا تصفیه و در اختیار مشترکین قرار می‌گیرد، گفت: انتظار می‌رود مردم در شهرها و روستاهای استان، هشدارها را جدی گرفته، آب را بیهوده هدر ندهند و از آن به عنوان کالایی با ارزش که جایگزینی ندارد، استفاده کنند./ح

 

بیشتر بخوانید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار