استاندار ایلام با اشاره به اینکه رویکرد تحولی در دانشگاه فرهنگیان ایلام باید استمرار داشته باشند، گفت: این نهاد از لحاظ کیفی و کمی ارتقا یافته و ما هم کمک خواهیم کرد که این تحول ادامه یابد.
کد خبر: ۱۱۷۱۲۰۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۲ 15 June 2024

به‌ گزارش تابناک ایلام ؛ حسن بهرام‌نیا روز شنبه در نشست با هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید آیت‌الله رئیسی و همراهان، اظهار داشت: توجه به آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها از موضوعات مهم در استان است.

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به‌عنوان پایه تحصیل علم و دانشگاه‌ها هم عصاره تحول بنیادین هستند، افزود: دانشگاه فرهنگیان و تربیت معلم نقشی کلیدی در سند تحول بنیادین ایفا می‌کنند.

استاندار ایلام با بیان اینکه بر اساس سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، معلم رکن اصلی نظام تعلیم و تربیت است، یادآور شد: دانشگاه فرهنگیان باید مسیر تکمیلی مقاطع تحصیلی را برای دانشجویان شاغل به تحصیل فراهم کند تا آنان به رتبه استادی دانشگاه هم دست پیدا کنند.

بهرام‌نیا بیان داشت: از سال ۱۴۰۱ تاکنون تعداد دانشجویان و اعضای هیات علمی رشد چشمگیری داشته است که این گویای فعالیت رییس و مجموعه دانشگاه فرهنگیان است.

وی با بیان انکه جایگاه دانشگاه های استان در مقیاس ملی قابل قبول است، عنوان کرد: برای توسعه تجهیزات و تامین اعتبار برای برخی پروژه های دانشگاه فرهنگیان در حد توان استان کمک خواهیم کرد.

استاندار ایلام هنر مدیران را در جذب اعتبارات از مرکز ذکر کرد و گفت: ۸۵ درصد اعتبارات، متمرکز در وزارتخانه است بنابراین باید مدیران از مرکز پیگیر جذب اعتبارات باشند./م

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار