امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : انتخابات ایران علاوه بر داخل کشور در خارج از مرزها نیز نگاه‌ها را معطوف خود کرده است و انتخابات امروز برای محور مقاومت و به ویژه مردم مظلوم غزه اهمیت زیادی دارد.
کد خبر: ۱۱۷۳۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۸ تير ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۰ 28 June 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار بیان داشت : ایران اسلامی امروز با اقتدار و عزت، یک کشور الهام‌بخش در جهان اسلام، جبهه مقاومت و در سطح دنیا به شمار می‌رود.

وی افزود : امروز مردم با مشارکت حداکثری خود در انتخابات دست رد به سینه دشمن و مشت محکم بر دهان قاتلان سردار سلیمانی و دیگر شهدای ایران عزیز خواهند زد.

امام جمعه ایلام ادامه داد : حضور پرشور، خودجوش و گسترده مردم ایران در پای صندوق‌های رأی تداوم امنیت پایدار کشور ما را به دنبال خواهد داشت و انتخاب فرد اصلح ادامه گفتمان و هدف شهید خدمت در داخل و خارج از کشور خواهد بود.

وی یادآور شد : در دنیا نیز دولت سیزدهم در مدت عمر بسیار کوتاه خود یک دیپلماسی قوی و عزتمندانه برای ایران اسلامی کسب کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین اله‌نور کریمی‌تبار گفت : جایگاه ارزشمند شهیدان رئیسی و امیرعبدالهیان موجب شد هشت کشور منطقه با بیش از ۲ میلیارد نفر جمیعت برای آن‌ها عزای عمومی اعلام کنند و در سازمان‌های بین‌المللی نیز شهادت آنها گرامی داشته شد.

وی خاطرنشان کرد : خطیب نماز جمعه ایلام ادامه داد: امروز نیز با خلق یک حماسه باشکوه و انتخاب یک نماینده اصلح، راه شهیدان خدمت ادامه خواهد یافت و مردم ایران اسلامی بار دیگر عهد و پیمان خود را با آیت الله رئیسی تجدید خواهند کرد.

امام جمعه ایلام تاکید کرد : آزادسازی شهر مهران نشان شکست صدام بعث و تمامی کشورهای حامی این رژیم و بیانگر استقامت، رشادت و ایمان رزمندگان ایرانی در مقابل جهان استکبار است.

وی یادآور شد : هرچند در ظاهر دوران دفاع مقدس به پایان رسیده است اما نبرد ما با جهان سلطه به اتمام نرسیده و دشمن امروز به دنبال مهندسی افکار جوانان این مرز و بوم است که آن‌ها را از انقلاب و آرمان های شهدا جدا سازد./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار