نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی:
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت: ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تکمیل فضای فیزیکی و راه‌اندازی دستگاه MRI در حوزه بهداشت و درمان به شهرستان آبدانان اختصاص یافته است.
کد خبر: ۱۱۷۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۰ 30 June 2024
به گزارش تابناک ایلام؛ اسداله چراغی نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی در بازدید از بیمارستان رسول اکرم آبدانان و در جمع مدیران و کارکنان این بیمارستان گفت: وضعیت کمی و کیفی بهداشت و درمان شهرستان آبدانان نامطلوب است و اولویت کار در حوزه جنوب باید در بحث درمان باشد که با رایزنی و مذاکرات و تبیین نیازهای موجود این شهرستان ۱۰۰ میلیارد ریال برای تکمیل فضای فیزیکی و راه‌اندازی دستگاه MRI تخصیص یافته و در آینده نزدیک کار نصب و راه‌اندازی این سیستم پیشرفته تشخیصی در شهرستان آبدانان پایان یافته و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.
 
وی افزود: با تکمیل و تجهیز ساختمان اورژانس با ۷۰۰ مترمربع زیربنا در ۲ طبقه مجزا و فضاهای منطبق با استانداردهای فنی و معتبر مشکلات موجود مردم آبدانان در بخش اورژانس به‌طور کامل مرتفع خواهد شد.
 
نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: کسب رضایتمندی مردم و رفع مشکلات حوزه بهداشت و درمان از مهم‌ترین اولویت‌های بنده در دوره فعالیت مجلس است و ضرورت دارد با عنایت به مطالبات مردم و انباشت نیازمندی‌های حوزه سلامت، شخص استاندار ایلام و رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام نیز با جدیت و توان مضاعف و تخصیص اعتبارات و یژه به این موضوع ورود کنند.
 
چراغی با انتقاد از بلا استفاده ماندن ساختمان درمان شهرک شهید رجایی آبدانان خواستار رفع نواقص، تهیه تجهیزات مورد نیاز و بهره‌برداری عملی از آن به خاطر رفاه حال مردم شد.

وی با اشاره به اینکه شهرستان آبدانان دارای دومین رتبه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی در حوزه جنوب ایلام است، تاکید کرد: با توجه با پیگیری‌های به عمل آمده در مرکز کشور و متولیان امر، مقدمات راه‌اندازی درمانگاه تامین اجتماعی این شهرستان مهیا شده و بزودی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

محمد رحمانی فرماندار آبدانان نیز در این بازدید گفت: فضای MRI آبدانان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان مرداد به بهره‌برداری می‌رسد.

وی افزود: توسعه مرکز درمانی شهید رجایی آبدانان نیاز به پیگیری دارد و انتظار می‌رود رایزنی‌های خوبی در این خصوص انجام گیرد./ح

 

بیشتر بخوانید

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار