۸ تیرماه، اتحاد، شکوه وعظمت ایران برای دنیا متبلور می شود، ما با هرحزب وگروه زیر پرچم سه رنگ عزت، شرف واقتدار حماسه آفرین خواهیم شد.
کد خبر: ۱۱۷۲۳۸۱
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۲ 24 June 2024

تابناک ایلام :: 8 تیرماه ،  اتحاد، شکوه و عظمت ایران برای دنیا متبلور می شود، ما با هرحزب وگروه زیر پرچم سه رنگ عزت، شرف واقتدار حماسه افرین خواهیم شد.

امروزه همه اختلاف‌هایی داریم، انتقاد‌هایی هم از این که برخی خواسته‌های جامعه برآورده نشده است، ولی وقتی پای آبرو، پای غیرت ایرانی برای حضور ونشان دادن اقتدار ایرانی و تعصب نسبت به سرنوشت وآینده کشور است با هیچ موضوعی قابل بحث نیست.

اما اهمیت انتخاب ریاست جمهور دراین برهه از موقعیت کشور که حوادثی رادرسطح دنیا پشت سرگذاشته است این وظیفه وحساسیت رابالا برده است، فشارجامعه جهانی درخصوص مسائل برجام وتحریم، ایجاد داعش و حضور پررنگ مستشاران نظامی ایران درسوریه وعراق برای نابودی داعش، شهادت سردار سلیمانی، عملیات‌های منافقانه در ترور و تلاش برای بمب گذاری دراماکن مذهبی و کشتار مردم بیگناه وآشوب درایران، مسائل داخلی فرهنگی وسیاسی برای این که مسیر مردم را  ازنظام جدا کنند و دیگر عملیات‌های خرابکارانه، حضور گسترده در این انتخابات نشان از اتحاد وقدرت مردم در پشتوانه قوی از مسئولین است، اینک که دشمنان دنبال این هستند ببینند مردم ایران با وجود حوادث‌های سختی که پشت سرگذاشته اند چشم به خالی کردن پشت مسئولین از طرف مردم بستند

امروزه دنیا چشم به این انتخاب دارد وحساسیت آن دوچندان است، اما ماهمواره نشان دادیم مردم روز‌های سخت هستیم وهیچگاه صحنه افتخار وسربلندی ایران اسلامی را خالی نگذاشته ایم.

در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو نیز صرف نظر از انتخاب اصلح، حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رای که به عنوان اعتماد به اصل نظام محسوب می‌شود، موضوع اصلی و مورد تاکید مسوولان نظام است.

انتخابات مولود انقلاب اسلامی است و بدون شک، حضور حداکثری مردم به عنوان یکی از ارکان اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی در این عرصه حساس و سرنوشت ساز اهمیت بالایی دارد.

در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری نیز مردم ایران با بی توجهی به القائات دشمنان، افتخاری دیگر برای کشور به ثبت خواهند رساند.

حضور چشمگیر ما درصحنه‌های انقلاب وایجاد حماسه ضامن اقتدار ماست در جامعه جهانی، ضامن حفظ اقتدار وامنیت است بی شک ما اگر با هر حزب وگروهی، هرمرام ومسلکی باهم بدور از جناح بندی‌ها وعقده‌های شخصی دراین انتخاب شرکت کنیم از هویت، از ثبات، اتحاد وآینده ایران دفاع کرده ایم.

ما باید باهرگرایشی که باشیم وطن پرست باشیم برای ایرانی به میدان بیاییم که خیلی از عزیزان ما در دوران‌های مختلف برای حفظ و اقتدار آن جان خود را نثار کردند. همجنان که شهروندان دیگر دولت‌ها در انتخابات پای ارزش‌های خود هستند و باوجود نارضایتی‌ها درانتخاب همیشه حضور دارند . ما می‌آییم و حتما هم می‌آییم تا نشان وهویت خود را که پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی ایران  است را برافراشته کنیم. /م

امین دانیالی

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار