مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برگزاری همایش توسعه روستایی در قالب طرح‌‌های مشارکتی و غیرمشارکتی در هتل زاگرس ایلام خبر داد.
کد خبر: ۱۲۴۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۹:۱۹ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، مدیرکل روابط عمومی استانداری ایلام از برگزاری همایش توسعه روستایی در قالب طرح‌‌های مشارکتی و غیرمشارکتی در هتل زاگرس ایلام خبر داد.

گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، منطقه ایلام به نقل از روابط عمومی استانداری ایلام گزارش داد؛ «بهمن جلیلیان» اظهار کرد: همایش بررسی مسائل و مشکلات طرح‌های مشارکتی و غیرمشارکتی روستاها با حضور دکتر «رضوی» معاون مرکز توسعه روستایی و امور مناطق محروم کشور ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 16/8/94 در سالن همایش‌های هتل زاگرس واقع در پارک جنگلی چغاسبز برگزار می‌شود.

جلیلیان با بیان اینکه توسعه روستایی یکی از اولویت‌های دولت تدبیر و امید است افزود: هدف دولت، مشارکت مردم در راه‌اندازی واحدهای تولیدی مستقر در مناطق کمتر توسعه یافته به منظور استفاده از فرصت‌ها و تقویت بخش تولید است.

مشاور استاندار و مدیر کل روابط عمومی استانداری ایلام اضافه کرد: هدف از این همایش ارزیابی و ارائه نقطه نظرات، پیشنهادات و راهکارهای سازنده و عملیاتی پیرامون اعطای تسهیلات به طرح‌های مشارکتی و غیرمشارکتی استان است.

از کلیه رسانه‌های استان اعم از خبرگزاری‌ها، مطبوعات و سایت‌های خبری برای حضور در این همایش دعوت بعمل می‌آید./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار