رئیس شورای اسلامی شهر ایوان:
رئیس شورای اسلامی شهر ایوان خواستار تسریع مسوولان مربوطه استانداری ایلام در خصوص تایید منتخب این شورا برای تصدی سمت شهرداری این شهر شد.
کد خبر: ۱۲۷۶۰۲
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۱ 12 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس شورای اسلامی شهر ایوان خواستار تسریع مسوولان مربوطه استانداری ایلام در خصوص تایید منتخب این شورا برای تصدی سمت شهرداری این شهر شد.
قدرت باباخانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: با توجه به معرفی نامزد مورد نظر و رای این شورا برای احراز مسئولیت پست شهرداری به استانداری ، هم اکنون منتظر انجام امور مربوط به تایید و صدور حکم از سوی استانداری ایلام هستند.
وی خاطر نشان کرد: شورای اسلامی شهر ایوان 2هفته پس از استعفای شهردار سابق این شهر، همایون باباخانی عضو و رییس پیشین این شورا را به عنوان شهردارشهر ایوان انتخاب و به فرمانداری شهرستان و معاونت عمرانی استانداری ایلام معرفی کردند.
رییس شورای اسلامی شهر ایوان اظهار داشت: مسوولان مربوطه هنوز در خصوص معرفی شهردار مورد نظر شورا پاسخ قطعی و موثقی دال بر تایید یا عدم تایید نامزد مورد نظر این شورای ارائه نداده اند.
وی در خصوص علت انتخاب باباخانی به عنوان شهردار ایوان افزود: با توجه به اشراف کامل وی به مسایل و وظایف شهرداری و همچنین طرح ها و نیازهای شهر ایوان و مشکلات عمران شهری این شهر انتخاب شده است.
رییس شورای اسلامی شهر ایوان یادآورشد: تعلل در جواب قاطع و نهایی از سوی استانداری موجب به تعویق افتادن طرح ها وبرنامه های شهرداری و شورای اسلامی شهر ایوان در خصوص وضعیت شهر می شود، چرا که سرپرستی شهرداری اختیارات و توان جامع یک شهردار را ندارد.
وی با توجه به فصل سرما، وقوع سیل و تداوم بارش ها در این شهر، ابراز امیدواری کرد: معاونت عمرانی استانداری و مدیریت امور شهری و شوراهای استانداری ایلام در سریع ترین زمان ممکن تکلیف شهرداری ایوان را مشخص کنند.

مدیرکل امور شهری و شوراهای استانداری ایلام نیز در این خصوص گفت: روال تایید انطباق صلاحیت و شرایط احراز تصدی سمت شهرداری ایوان برای منتخب شورای اسلامی شهر ایوان در حال بررسی است.
عباس میرزاد تصریح کرد: نتیجه و پاسخ نهایی به معرفی شهردار منتخب شورای اسلامی شهر ایوان تا هفته آتی به مسوولان این شهرستان و اعضای شورای اسلامی ابلاغ می شود.
پارسا جهانی شهردار پیشین ایوان به دنبال دعوت به همکاری در واحد معاونت معماری و شهرسازی شهرداری تهران اوایل مهرماه سال جاری از سمت خود استعفا کرد .
شورای اسلامی شهر 55 هزار نفری ایوان دارای هفت عضو اصلی و سه عضو علی البدل است.
شهرستان ایوان در 35 کیلومتری استان ایلام واقع است./پ
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار