رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول گفت: امسال 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان هزینه شده است.
کد خبر: ۱۹۷۶۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲ 14 March 2016

رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول گفت: امسال 150 میلیارد ریال اعتبار برای اجرای پروژه های راه و شهرسازی این شهرستان هزینه شده است.


به گزارش تابناک ایلام؛اکبر وطن دوست اظهار کرد: تخصیص این میزان اعتبار از محل اعتبارات عمرانی با وجود مشکلات و محدودیت های مالی دولت تدبیر و امید برای حوزه راه و شهرسازی کم سابقه بوده است.
وی افزود: زیرسازی، روکش آسفالت راه های این شهرستان با تخصیص این میزان اعتبار با شتاب و سرعت زیادی انجام گرفت و با بهره برداری از این پروژه ها ضریب راه روستایی و شهری شهرستان چرداول به نحو چشمگیری افزایش یافته است.
وطن دوست آسفالت و لکه گیری، ایمن سازی و تعریض پل ها و جاده ها، رفع نقاط حادثه خیز، نصب گاردریل و شانه سازی راه های اصلی و روستایی شهرستان چرداول را از جمله کارهای انجام شده در سال 94 اعلام کرد.
وی یادآور شد: در سال 94 روکش آسفالت سرد و گرم، نصب علائم اخطاری و تابلوهای اطلاعاتی و هشدار دهنده، عملیات خط کشی راه ها، برف روبی و نمک پاشی نیز در طول راه های این شهرستان صورت گرفته است.
وطن دوست با بیان اینکه حفاظت از اراضی دولتی و ابنیه ها از دیگر برنامه های این اداره در سال جاری است، گفت: امسال 12 مورد دعاوی حقوقی علیه متصرفان به اراضی محدوده راه ها و ابنیه ها انجام گرفته و حریم قانونی جاده ها اعاده گردیده است.
رئیس اداره راه و شهرسازی چرداول تاکید کرد: اولویت نخست این اداره برای سال آینده تکمیل پروژه های عمرانی نیمه تمام و نیمه کاره در دست اجرا است.
شهرستان 67 هزار نفری چرداول به مرکزیت شهر سرابله در 35 کیلومتری ایلام قرار دارد./ف

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار