کد خبر: ۱۰۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۰ 04 October 2015

نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي مردم داري را شاکله اصلي ماموريت هاي پليس خواند و گفت:نيروي انتظامي با حضور مقتدرانه خود در ايجاد امنيت اجتماعي موفقيت هاي خوبي داشته است.
"عمران عليمحمدي" در حاشيه بازديد از کلانتري هاي 11و12و13 شهر ايلام در گفت و گو با خبرنگار پايگاه خبري پليس از تلاش هاي ناجا در اين استان تقدير کرد و اظهارداشت: پليس در کشور ما از جايگاهي والا و ارزشمندي برخوردار است.
وي با تاکيد بر لزوم رعايت حقوق شهروندي در جامعه، گفت: مردمداري، شاکله اصلي برنامه هاي پليس در اين استان مرزنشين است و نيروي انتظامي به خوبي دفاع از حقوق شهروندي و حقوق اجتماعي را دستور کار قرار داده است.
نماينده مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي، پاسداري از ارزش ها را يکي از دستاوردهاي نيروي انتظامي برشمرد و تصريح کرد: احساس امنيت براي شهروندان بسيار مهم و اساسي است.
در ادامه برنامه بازديد، سردار" علي دولتي" فرمانده انتظامي استان ايلام ضمن تبريک هفته ناجا، گفت: درصدد هستيم با ارائه خدمات مضاعف، نمايشي قدرتمند از توانمنديهاي نيروي انتظامي را به نمايش بگذاريم .
سردار دولتي به نقش مردم در توليد امنيت اشاره و خاطر نشان کرد: آحاد مردم يا به عنوان فرد در خانواده و يا به عنوان فرد در جامعه، نقش اساسي در توليد و برقراري امنيت اجتماعي پايدار دارند.
وي اظهار داشت: امنيتي در جامعه پايدار است که متکي به مردم بوده و آحاد جامعه در آن نقش ايفا نمايند.
فرمانده انتظامي استان ايلام گفت: برقراري امنيت در جامعه يکي از وظايف ناجا است که در قانون اساسي به آن اشاره شده؛ معتقد هستيم حفظ و برقراري امنيت وظيفه يک سازمان به تنهايي نيست و همه ارگانها و سازمانها و نهادها در اين امر نقش اساسي دارند.
گفتني است، "عمران عليمحمدي" نماينده حوزه شمالي مردم ايلام در مجلس شوراي اسلامي ايران از کلانتري هاي 11 و12و13 شهر ايلام بازديد کرد.



اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار