فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام؛
فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام گفت : شما مردم عزیز مشکلات زیادی را لمس کردید، جنگ دیدید، سال‌ها از خانه و کاشانه خود دور بودید، اما راه حل مشکلات قهر با انتخابات نیستحداکثری در پای صندوق‌های رأی تضمین کننده ایران قوی است.
کد خبر: ۱۱۷۳۹۶۶
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۵ 03 July 2024

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار حسینی بیان داشت : شهید آیت الله رئیسی، در دوران کوتاه ریاست جمهوری با تلاش و جهاد شبانه‌روزی، بسیاری از مشکلات کشور را حل و فصل کرد و انتظار می‌رود که رئیس جمهور چهاردهم نیز در مسیر شهید رئیسی گام بردارد.

وی افزود : در زمان شهادت رئیس‌جمهور، ۲ قوه مجریه و مقننه چندان سامانی نداشتند، در قوه مجریه رئیس جمهور و وزیر خارجه و برخی مسئولان دیگر در سانحه بالگرد به شهادت رسیدند، رئیس مجلس هم هنوز بعد از انتخابات ۱۱ اسفند مشخص نشده بود اما کلام و منش رهبر معظم انقلاب اسلامی به مردم و کشور آرامش داد.

سردار حسینی ادامه داد : هر چه میزان رأی به رئیس‌جمهور منتخب، بیشتر و در حداکثری قرار داشته باشد به طور قطع در عرصه بین‌المللی با قدرت بالاتری به پشتوانه رأی مردم حاضر و از کشور دفاع و برای توسعه ایران اسلامی فعالیت خواهد کرد.

وی مطرح کرد :  حضورمردم در انتخابات تکمیل کننده حماسه بدرقه شهید رئیسی است و ان‌شاالله وعده دیدار همه آحاد ملت پای صندوق‌های اخذ رأی خواهد بود./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار