امام جمعه ایلام؛
امام جمعه ایلام گفت : مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق‌های رأی، حافظ امنیت و تامین کننده اقتدار، توانمندی‌های کشور و مهم‌ترین پشتوانه در دیپلماسی بین‌المللی است.
کد خبر: ۱۱۷۴۱۵۴
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۰:۱۵ 04 July 2024

 به گزارش تابناک ایلام؛ حجت الاسلام اله نور کریمی تبار بیان داشت : امر به معروف و نهی از منکر نقش پیش برندگی دارد و نسبت به سایر فرائض از جایگاه والاتری برخوردار است چرا که فلسفه قیام امام حسین(ع) که منجر به شهات آن امام همام و یارانش شد، امر به معروف و نهی از منکر و احیای احکام و ارزش‌های اسلامی بوده است.

وی افزود : انسان نباید نسبت به جامعه خود بی‌تفاوت باشد و پیامبر اکرم(ص) در روایتی بر اهتمام مسلمانان برای رفع مشکلات و گرفتاری‌های جامعه اسلامی تاکید می‌فرماید و این امر نشان دهنده اهمیت این فریضه الهی است.

امام جمعه ایلام ادامه داد : نظام اسلامی یک نظام مردم‌سالاری دینی است که رای آحاد جامعه، سرنوشت کشور را مشخص می‌کند البته در جهاد تبیین برای مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق های رای کوتاهی‌هایی شده و باید در این زمینه همه مسئولان و اقشار مختلف پای کار باشند.

وی مطرح کرد : استان ایلام خط مقدم هشت سال دفاع مقدس بوده است و از بزرگان و همه کسانی که می توانند در مشارکت تأثیرگذار باشند درخواست می‌شود وارد عرصه دعوت به مشارکت در انتخابات شوند و بر این اساس همه توطئه‌های دشمنان نظام و ملت ایران اسلامی خنثی شود.

امام جمعه ایلام خاطرنشان کرد :  برگزاری باشکوه آیین‌ها و مراسم‌های عزاداری سید و سالار شهیدان، تاسوعا و عاشورای حسینی در ایام محرم با حضور اقشار مختلف مردم در اولویت کار برنامه‌های هیئت‌های مذهبی باشد.

وی تصریح کرد : اقدامات و دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی در مقیاس جهانی و ملی در حوزه های مختلف علمی، فناوری و فضایی، انرژی و اقتدار و امنیت کشور و سایر حوزه‌ها برای اقشار مختلف مردم بیان شود چرا که امروز نظام اسلامی خدمات بزرگی را ارائه کرده است اما دشمنان سیاه‌نمایی می‌کنند و امروز در قالب جهاد تبیین بیان این خدمات و دستاوردها لازم و ضروری است./ع

 

بیشتر بخوانید :

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار