مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام
مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از خسارت 83 میلیارد ریالی سیل اخیر به تأسیسات توزیع برق استان خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۱۵۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 03 November 2015

به گزارش تابناک ایلام، مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام از خسارت 83 میلیارد ریالی سیل اخیر به تأسیسات توزیع برق استان خبر داد.

مهندس «هادی شیرخانی» در حاشیه بازدید از مناطق آسیب‌دیده از سیل چند روز پیش در شهرستان ایلام از خسارت 83 میلیارد ریالی به شبکه‌ها و تأسیسات توزیع برق در استان خبر داد.

مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان ایلام افزود: عمده خسارت‌ها به‌علت شکسته شدن پایه‌های انتقال برق بر اثر سیل و رانش زمین و آبگرفتگی پست‌هاست.

وی با بیان این‌که بیشترین آسیب به تأسیسات توزیع در شهرستان ایلام و بخش‌های تابعه وارد شده است، خاطرنشان کرد: با وجود حجم زیاد تخریب، اکیپ‌های اتفاقات و عملیات این شرکت در کمترین زمان ممکن نسبت به برق‌رسانی مطمئن و پایدار به مشترکان اقدام کرده و خوشبختانه با تثبیت اوضاع شرایط در حد مطلوب است.

رئیس هیئت مدیره شرکت توزیع نیروی برق استان وضعیت صنعت برق در استان را پر چالش برشمرد و تصریح کرد: متأسفانه صنعت برق در استان به خودی خود با تنگناها و چالش‌های فراوانی روبروست و پس از این اتفاق مشکلات دو چندان خواهد شد از این رو نیازمند نگاه ویژه و اهتمام مسئولین در خصوص اختصای اعتبارات خاص به این صنعت هستیم./پ

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار