رئيس پليس راه ناجا:
رئيس پليس راه ناجا با اشاره به همزمانی اجرای طرح ترافيکی اربعين و طرح زمستانه پليس راه کشور گفت: مرکز مانيتورينگ پليس راه در پايانه مرزی مهران راه اندازی می‌شود.
کد خبر: ۱۲۴۳۰۶
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۲ 05 November 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئيس پليس راه ناجا با اشاره به همزمانی اجرای طرح ترافيکی اربعين و طرح زمستانه پليس راه کشور گفت: مرکز مانيتورينگ پليس راه در پايانه مرزی مهران راه اندازی می‌شود.

خبرنگار مهر گزارش داد، سرهنگ محمدحسين حميدی ظهر پنجشنبه در بازدید از محورهای مواصلاتی ایلام اظهار داشت: در آستانه اربعین اقدامات قابل توجهی در بخشهای مختلف در حال اجرایی شدن است.

وی ادامه داد: به منظور کنترل ترافيک جاده ای در اربعين، مرکز مانيتورينگ پليس راه در پايانه مرزی مهران راه اندازی می شود و علاوه بر این مشکلات زيرساخت ها و نواقص راه های مواصلاتی با حضور کارشناسان پلیس راه، حل خواهد شد.

فرمانده پلیس راه ناجا با اشاره به اینکه طرح ترافيکی اربعين آماده شده است و به زودی به رده های اجرايی ابلاغ می شود، گفت: طی يکسال اخير با توجه به حجم زياد مشکلات، اقدامات خوبی در حوزه تعريض جاده ها، پل سازی و...صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه اختصاص اتوبوس های بين شهری برای جابجايی مسافران در دستور کار قرار گرفته است، افزود: تمام امکانات برای تسهيل سفر زائران در کنگره عظيم اربعين بسیج شده است.

سرهنگ حمیدی عنوان کرد: اربعين امسال با شروع طرح زمستانه پليس راه همزمان شده است و تلاش داريم اين دو طرح را همزمان در سراسر کشور اجرا کنيم.

وی اظهار داشت: اختصاص تجهيزات و دوربين های سرعت سنج از ديگر اقدامات پليس راه برای اربعين امسال است./پ

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار