سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده سازان:
بازی سختی مقابل ایلام در پیش داریم اما دست پر ایلام را ترک می‌کنیم.
کد خبر: ۱۲۴۳۹۲
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۲ 06 November 2015
نسرین امینی گفت: بازی سختی مقابل ایلام در پیش داریم اما دست پر ایلام را ترک می‌کنیم.

به گزارش تابناک ایلام، نسرین امینی سرمربی تیم فوتبال بانوان آینده‌سازان در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسالگروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: تیم آینده سازان باقدرت در صدر جدول قرار گرفته است با تیم سیرجان هم امتیاز مستقیم اما یک بازی از این تیم کمتر داریم و همچنان صدرنشین لیگ باقی می‌مانیم.

وی ادامه داد :‌تیم پالایش بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را در اختیار دارد شناخت نسبی از این تیم و نقاط قوت و ضعف پالایش داریم. نکات را به بازیکنانم انتقال دارم و فقط به هدف سه امتیاز به ایلام سفر می‌کنیم.

امینی افزود : تیم پالایش در هفته نهم در کسب امتیاز ناکام بوده است و با توجه به اینکه میزبان هستند از این‌رو به جبران ناکامی هفته نهم کسب و پیروزی خانگی مقابل آینده‌سازان صف‌آرایی می‌کنند.

سرمربی تیم فوتبال آینده سازان ادامه داد: بازیکنانم آمادگی کامل برای این دیدار را دارند. تمرینات منظم و مستمری را انجام دادند و بسیار باانگیزه هستند تا قهرمان این دوره از رقابت‌ها شوند.

وی افزود : شرایط تیم آینده سازان مناسب و رضایت بخش است. محدودیت و مشکلات مالی داریم اما مانع کسب عنوان قهرمانی نمی‌شود با قدرت در رقابت‌ها و مقابل هم تیم‌ها ظاهر و قهرمان لیگ می‌شویم./پ

منبع:

باشگاه خبرنگاران جوان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار