استاندارایلام:
در جریان سیل اخیر، مسئولان کشوری از جمله ریاست جمهوری، موضوع را بطور ویژه پیگیری کردند و بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و یک هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای جبران بخشی از خسارات وارده به سیل زدگان اختصاص دادند.
کد خبر: ۱۲۹۴۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۷ 15 November 2015
به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی استانداری ایلام، محمدرضا مروارید در سمینار فرمانداران این استان در شهرستان ملکشاهی اظهار کرد: تردد زائران از مسیر ایلام، باعث شناخت مردم کشور از این استان می شود و این امر باعث تشکیل علقه های دینی و فرهنگی بیشتر بین مردم کشور با مردم این استان خواهد شد.
وی افزود: براساس برنامه ریزی صورت گرفته به منظور تسهیل در تردد زائران، بخشی از زوار از مسیر شهرستان ایوان تردد می کنند.
استاندار ایلام تاکید کرد: در شهرستان های تابعه، فرمانداران مسئول ستاد اربعین هستند و مسئولیت کمیته های مردمی را نیز ائمه جمعه این شهرستان بر عهده دارند.
مروارید در این سمینار به موضوع وقوع سیل اخیر در ایلام نیز اشاره کرد و از زحمات همه مسئولانی که در مدیریت بحران سیل حضور داشتند، تقدیر کرد.
وی یادآور شد: در جریان سیل اخیر، مسئولان کشوری از جمله ریاست جمهوری، موضوع را بطور ویژه پیگیری کردند و بیش از یک هزار میلیارد ریال تسهیلات بلاعوض و یک هزار و 340 میلیارد ریال تسهیلات کم بهره برای جبران بخشی از خسارات وارده به سیل زدگان اختصاص دادند.
وی در این سمینار بر تاکید وزیر کشور بر تعامل و همکاری همه دست اندرکاران انتخابات، بخصوص هیأت های نظارت اشاره کرد و گفت: در استان ایلام مشکل خاصی در زمینه برگزاری انتخابات وجود ندارد.
وی تاکید کرد: فرمانداران فضای انتخابات را در شهرستان ها بطور دقیق رصد و با جزیی ترین تخلف انتخاباتی برخورد کنند.
استان ایلام با حدود 600 هزار نفر جمعیت در غرب کشور و 430 کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارای 10 شهرستان است و سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و یک کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار