مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال استان ایلام بدون حضور نماینده فدراسیون که به دلیل شرایط نامساعد جوی در جلسه حضور نداشت، با تمام اعضا برگزار شد.
کد خبر: ۱۴۴۶۱۶
تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۳ 14 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، رئیس هیئت هندبال استان ایلام با برپایی انتخابات برگزیده شد.

خبرگزاری فارس از ایلام به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان ایلام گزارش داد: مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال استان ایلام بدون حضور نماینده فدراسیون که به دلیل شرایط نامساعد جوی در جلسه حضور نداشت، با تمام اعضا برگزار شد.

بهروز حیدرزاده مدیرکل ورزش و امور جوانان استان ایلام در این مجمع ضمن تشکر از اعتماد ریاست فدراسیون هندبال جمهوری اسلامی ایران و تفویض اختیار در برگزاری مجمع انتخاب رئیس هیئت هندبال استان ایلام گفت: در جلسه اخیری که با مقام عالی وزارت ورزش و معاونین وی داشته‌ام حمایت خود را از ورزش استان ایلام اعلام داشته‌اند و این یک افق روشن و دلگرمی برای ورزش استان است.

وی با اشاره به کسب حداکثری آراء توسط کاندیدای ریاست هیئت هندبال ایلام اظهار داشت: اعضای مجمع امروز تلفیقی از علم و تجربه هستند پس با این وصف رئیس جدید هیئت قدر این آرا را بداند.

وی افزود: رئیس هیئت جدید هندبال استان دارای تحصیلات عالیه هستند و اعضای مجمع با تفکر و اندیشه علمی رأی خود را اعلام کردند قطعاً این روند، تاثیر مثبتی در پیشرفت و توسعه این رشته خواهد داشت و توانمندی رییس هیئت و اعضا و تیم کاری تشکیل دهنده هیئت در پیشبرد برنامه‌های هیئت تاثیرگذار خواهد بود.

حیدرزاده تصریح کرد: در ورزش فراز و نشیب زیادی هست و رشته هندبال نیز از این قایله مستثنی نیست و با مدیریت جدید امید می رود حرکت شتابان این رشته ورزشی رو به قله پیشرفت داشته باشد.

در پایان مجمع، فرشاد صیداحمدی از داوران، مربیان و پیشکسوتان رشته هندبال استان با کسب 14 رأی از 14 رای مأخوذه به عنوان رئیس هیئت هندبال استان برای چهار سال برگزیده شد./پ


منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار