مجتمع کار در مانی و حرفه آموزی ایلامغ
محمد سهراب زاده قاضی ناظر بر زندان از مجتمع کار درمانی و حرفه آموزی ایلام بازدید بعمل آورد.؛؛؛ وی افزود: وظیفه اصلی اصلاح و تربیت زندانیان بر دوش پرسنل زحمتکش و مسئولین زندانهاست و بازسازی شخصیت زندانیان نتیجه تلاش و کوشش بی وقفه آنهاست.
کد خبر: ۱۴۵۷۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۰۲ 16 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، از روابط عمومی اداره زندانهای استان ایلام؛ محمد سهراب زاده قاضی ناظر بر زندان از مجتمع کار درمانی و حرفه آموزی ایلام بازدید بعمل آورد.

 سهراب زاده ضمن بررسی وضعیت زندانیان درخواستهای کتبی آنان را جهت بررسی و اظهار نظر دریافت نمود.

وی بر لزوم پیگیری و بررسی پرونده های قضایی زندانیان تأکید داشت و افزود: وظیفه اصلی اصلاح و تربیت زندانیان بر دوش پرسنل زحمتکش و مسئولین زندانهاست و بازسازی شخصیت زندانیان نتیجه تلاش و کوشش بی وقفه آنهاست.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: استماع اظهارات زندانیان و بحث در خصوص پرونده های قضایی آنها باعث می شود آرامش و نظم و انضباط در سطح زندان حاکم گردد و مانع بروز رفتارهای پرخطر در زندان می شود  .

قاضی ناظر بر زندانهای ایلام بیان داشت : اقدامات فرهنگی و  نحوه معالجه زندانیان بیمار  از اهمیت خاصی برخوردار است وی همچنین بر جداسازی زندانیان هنجار شکن و شرور تأکید کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان شد.

درحاشیه این دیدار در خصوص چگونگی برگزاری اردوی راهیان نور در مناطق عملیاتی بحث و تبادل نظر گردید.

وی بر لزوم پیگیری و بررسی پرونده های قضایی زندانیان تأکید داشت و افزود: وظیفه اصلی اصلاح و تربیت زندانیان بر دوش پرسنل زحمتکش و مسئولین زندانهاست و بازسازی  شخصیت زندانیان نتیجه تلاش و کوشش بی وقفه آنهاست.

این مقام قضایی استان تصریح کرد: استماع اظهارات زندانیان و بحث در خصوص پرونده های قضایی آنها باعث می شود آرامش و نظم و انضباط در سطح زندان حاکم گردد و مانع بروز رفتارهای پرخطر در زندان می شود  .

قاضی ناظر بر زندانهای ایلام بیان داشت : اقدامات فرهنگی و  نحوه معالجه زندانیان بیمار  از اهمیت خاصی برخوردار است وی همچنین بر جداسازی زندانیان هنجار شکن و شرور تأکید کرد و خواستار رسیدگی به وضعیت قضایی زندانیان شد./پ



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار