نماینده حوزه جنوب ؛
نماینده حوزه جنوب استان ایلام در مجلس شورای اسلامی گفت : عدم پرداخت 3 ماه حقوق و مزایای کارکنان منابع طبیعی استان قابل پذیرش نیست .
کد خبر: ۱۱۷۲۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۰ 23 June 2024

به گزارش تابناک ایلام ؛ اسد اله چراغی در گفت گو با خبرنگار ما بیان داشت : طی رزوهای گذشته تماس های مکرری از طرف نیروهای قراردادی منابع طبیعی استان مبنی بر اینکه 3ماه حقوق ومزایای خود را دریافت نکرده اند داشته ام .

وی ادامه داد : با توجه به حساسیت موضوع و شرایط کنونی اقتصادی موضوع عدم پرداخت را ازطریق رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و مسئولان استانی پیگیری کردم .

وی ادامه داد : رئیس سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور وعده پرداخت حقوق معوق طی روزهای آینده داده است
چراغی با بیان اینکه منابع انسانی در هر سازمان و اداره ای سرمایه اصلی آن دستگاه محسوب می شوند گفت : رسیدگی به مشکلات نیروهای منابع طبیعی استان باید باید دغدغه اصلی رئیس سازمان باشد و مشکل این نیروها که 180نفر هستند را به صورت جدی دنبال کند .

وی به عدم پرداخت 11ماه معوقات نیروهای قراردادی منابع طبیعی استان ایلام اشاره کرد گفت : متاسفانه عدم توجه مسئولان مرتبط سبب شده که این نیروها در سال جاری 3ماه و سال 1401هم 8ماه حقوق و مزایای خود را دریافت نکنند که قابل پذیرش نیست .

وی با بیان اینکه مسئولان سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور و استان الویت پرداخت مقوقات این نیروها را دردستور کار خود داشته باشند گفت : قطعا اگر این مهم صورت نگیرد علاوه بر وزیر جهاد کشاورزی رئیس سازمان منابع طبیعی برای پاسخگویی را به صحن علنی مجلس می کشانم./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار