حجت الاسلام حسین حاجیلری؛
امام جمعه آبدانان با اشاره به ثبت نام داوطلبان برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قانون، مصلحت نظام و منافع مردم مبنای کار مجریان و ناظران انتخابات است.
کد خبر: ۱۵۱۵۵۶
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۵ 26 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، امام جمعه آبدانان با اشاره به ثبت نام داوطلبان برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: قانون، مصلحت نظام و منافع مردم مبنای کار مجریان و ناظران انتخابات است.
حجت الاسلام حسین حاجیلری در خطبه های نماز جمعه این هفته آبدانان اظهار کرد: برگزاری سالم با مشارکت بالا و حداکثری مردم، ضامن عزت و سربلندی نظام اسلامی در عرصه های ملی و جهانی است.
وی انتخابات مجلس خبرگان رهبری را قابل مقایسه با هیچ انتخاباتی ندانست و افزود: منتخبان این مجلس با فصیلت فقه ها و مجتهدین بزرگواری هستند که فارغ از هر گونه نگاه سیاسی و جناحی حافظ کیان اسلام، عزت و عظمت کشور و مشاور و حامی مقام معظم رهبری هستند.
امام جمعه آبدانان ایده شورایی شدن رهبری را یک تفکر آلوده و غیرکارشناسی دانست و تاکید کرد: فتنه گران داخلی و بد اندیشان خارجی مطلع می دانند در سایه هوشمندی و اقتدار رهبر انقلاب اسلامی تمام دسیسه های خائنانه آنها نقش بر آب است.
حاجیلری برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی در اسنفد ماه امسال را مهمترین رخداد دانست و یادآور شد: از همه متولیان اجرایی و نظارتی می خواهیم در کمال بیطرفی و امانتداری، نص قانون را در جریان انتخابات بر همه امور ترجیج دهند.
وی با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت، همه پیروان ادیان و مذاهب را به وحدت، اتحاد و مبارزه با ظلم و ستم و بی عدالتی براساس آموزه های نبی مکرم اسلام(ص) فرا خواند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار