نشست دو روزه مدیران جمعیت هلال احمر استان ایلام روزدوشنبه در شهرستان مرزی دهلران آغاز شد.
کد خبر: ۱۵۳۵۸۷
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۲ 29 December 2015
به گزارش تابناک ایلام، نشست دو روزه مدیران جمعیت هلال احمر استان ایلام روزدوشنبه در شهرستان مرزی دهلران آغاز شد.
در این نشست که مدیران و معاونین هلال احمر 10 شهرستان استان ایلام در آن شرکت دارند نحوه حل مسایل و انجام ماموریت های این جمعیت دراستان ایلام بررسی می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان در این باره به ایرنا گفت: در این جلسه 9 موضوع از اولویت های جمعیت هلال احمر توسط 9کارگروه و تیم کاری تعیین شده بررسی می شوند.
سلیمانی اظهار کرد:9 کارگروهی که روی این موضوع هاکار کرده اند چالش ها، مشکلات، راهکارها و پیشنهادات را احصاو بررسی می کنند .
وی افزود: جمع بندی نظر این کارگروه ها در شورای معاونین جمعیت هلال احمر ارایه می شود و نقطه نظرات کارگروه ها که متولی هر کارگروه یکی از روسای جمعیت هلال احمر شهرستان ها می باشد در راستای تحقق برنامه های جمعیت و ارتقاء کیفیت خدمات بکار گرفته می شود.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان ادامه داد: سالانه مانورها و کارگاههای آموزشی زیادی در راستای انجام بهتر ماموریت های محوله توسط این جمعیت در استان وشهرستان ها برگزار می شود که این نشست 2 روزه نیز دراین جهت است.
وی با اشاره به وقوع سیل و آتش سوزی جنگل در ماه های اخیر گفت: در این حوادث که آسیب های زیادی نیز برای استان داشت جمعیت هلال احمر در کنار سایر دستگاه ها بخوبی ایفای نقش کرد واز تجربیات خود استفاده کرد.
سلیمانی به حماسه اربعین امسال اشاره وافزود: جمعیت هلال احمر استان نیز در راستای رسالت خود در این عرصه وارد عمل شد و توانست خدمات خوبی ارایه کند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار