معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام:
حسین کلانتری در جمع اعضای ستاد انتخابات اظهار داشت: وظیفه اصلی و اساسی همه ما صیانت و پاسداری از آرای مردم است.
کد خبر: ۱۵۶۶۸۷
تاریخ انتشار: ۱۳ دی ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۷ 03 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام با بیان اینکه برگزاری انتخابات سالم مهمترین و اصلی ترین وظیفه مجریان و ناظران انتخابات است،گفت: آمادگی استان برای برگزاری انتخابات مطلوب است.
حسین کلانتری در جمع اعضای ستاد انتخابات اظهار داشت: وظیفه اصلی و اساسی همه ما صیانت و پاسداری از آرای مردم است.
وی تاکید کرد: با برنامه ریزی و همکاری های لازم بین اعضای ستاد انتخابات و همکاری عموم مردم، این اهداف تحقق خواهد یافت.
وی ادامه داد: فرمانداری ها از همه منابع انسانی، امکانات و تجهیزات اداری و دولتی باید برای برگزاری باشکوه انتخابات اسفندماه امسال استفاده کنند.
وی اظهار کرد: مسئولان باید نارسایی ها و مشکلات حوزه کاری را ارائه کنند تا با رصد و احصا آنها، شرایط مطلوب برای برگزاری انتخابات در همه نقاط استان را فراهم کنیم.
رئیس ستاد انتخابات استان بر رفع مشکلات آنتن دهی در نقاط کور مناطق روستایی تاکید کرد و گفت: مخابرات استان باید تا بیستم آذرماه این مشکل را برطرف کند.
ویگفت: قانون مداری، صیانت از آراء مردم، تعامل و هماهنگی با هیات های نظارت، حفظ بی طرفی و تعهد نسبت به برگزاری انتخابات سالم و باشکوه از ضروریات و وظایف ستاد انتخابات است که باید به بهترین شکل اجرا شود.
کلانتری افزود: مشکل اساسی شهرستان ملکشاهی، عدم پوشش آنتن دهی خطوط تلفن همراه در حوزه سد و برخی از مناطق روستایی شهرستان است که لازم است در سریع ترین زمان اقدامات لازم در جهت رفع نقص دکل آنتن دهی سد انجام شود.
دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود./پ


منبع: پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار