فرماندار شهرستان آبدانان گفت:
دهه فجر انقلاب اسلامی، منشا تحولات عظیم آزادیخواهی در جهان و باعث عزت و سربلندی ملت انقلابی ایران است.
کد خبر: ۱۵۷۰۴۶
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 04 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، فرماندار شهرستان آبدانان گفت: دهه فجر انقلاب اسلامی، منشا تحولات عظیم آزادیخواهی در جهان و باعث عزت و سربلندی ملت انقلابی ایران است.
مجید عسگری روز یکشنبه در جمع اعضای ستاد برگزاری دهه فجر این شهرستان اظهار کرد: این دهه نورانی، به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و احیای ارزش های دینی و قرآنی، به دهه مبارک و مقدس تبدیل شد و در ذهن و فکر همه ایرانیان با بصیرت جاودانه ماندگار است.
وی به موانع و مشکلات مسیر پیروزی انقلاب اسلامی از ابتدا تاکنون اشاره کرد و افزود: گرامیداشت دهه فجر بعنوان دهه بیداری و شور انقلابی، برای تک تک مردم و مدیران جامعه یک رسالت و تکلیف شرعی و ملی است.
عسگری به وضعیت و جایگاه انقلاب اسلامی نزد افکار عمومی جهان اشاره کرد و یادآور شد: حضور مردم در صحنه های مختلف، تدابیر داهیانه مقام معظم رهبری و برنامه های منسجم و عالمانه ریاست جمهوری، افق آینده کشور را امیدوار کننده و روبه رشد و ترقی کرده است.
وی با تاکید بر جنبه های مردمی آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی اضافه کرد: متولیان امور فرهنگی و نهادهای مردمی باید با اجرای منظم و متنوع مراسم دهه فجر، نور امید و نشاط و طراوت را در فضای عمومی جامعه زنده و فروزان کنند./پ

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار