رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت:
دکتر علی دل پیشه در نشست طرح تحول نظام سلامت ابراز امیدواری کرد که با اجرای مطلوب این طرح بزرگ و ماندگار، خدمتی صادقانه و تحول اثربخش در حوزه بهداشت و سلامت مردم انجام شود.
کد خبر: ۱۵۹۵۹۵
تاریخ انتشار: ۱۷ دی ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹ 07 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: اجرای طرح تحول نظام سلامت اکنون به جلوه ای ناب از تلاش های دولت تدبیر و امید در سراسر کشور تبدیل شده است.
ایرنا از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام، گزارش داد: دکتر علی دل پیشه در نشست طرح تحول نظام سلامت ابراز امیدواری کرد که با اجرای مطلوب این طرح بزرگ و ماندگار، خدمتی صادقانه و تحول اثربخش در حوزه بهداشت و سلامت مردم انجام شود.
وی ادامه داد: طرح تحول نظام سلامت بعنوان دستاورد بزرگ دولت تدبیر و امید خدمتی ماندگار و اساسی به مردم بویژه جامعه محروم کشور است.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام افزود: اجرای این طرح به میزان قابل توجهی دغدغه مالی بیماران را کاهش داده و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد جامعه را به خدمات حوزه سلامت بیش از پیش امیدوار کرده است.
دل پیشه از راه اندازی درمانگاه ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) در روزهای آینده خبر داد و گفت: این درمانگاه با 18 متخصص در بخش های قلب، داخلی، اورولوژی، مغز و اعصاب، پوست و مو، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی، روان پزشکی و داروخانه به مردم خدمات دهی خواهد کرد.
وی تاکید کرد: ثبت پرونده های بیماران و ارجاع آنان به سازمان های بیمه گر خوشبختانه از روند قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم که با ادامه این روند شاهد همکاری و هم افزایی شایسته سازمان های بیمه گر استان با دانشگاه علوم پزشکی ایلام باشیم.
حاضران این نشست به عنوان پنجاه و سومین همایش طرح تحول نظام سلامت استان، معاونان درمان، بهداشتی، غذا و دارو و توسعه منابع و مدیریت انسانی، مدیران ستادی، روسای بیمارستان ها و کارشناسان حوزه های مرتبط با این طرح در دانشگاه علوم پزشکی ایلام بودند./پ
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار