رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام؛
در آینده نزدیک کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام با 18 متخصص راه اندازی خواهد شد.
کد خبر: ۱۶۰۶۵۲
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۱ 09 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، در آینده نزدیک کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام با 18 متخصص راه اندازی خواهد شد.

دل پیشه گفت: در آینده نزدیک کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام با 18 متخصص راه اندازی خواهد شد.

ايلام بيدار به نقل از ایلام رصد، گزارش داد: دکتر"علی دل پیشه" رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان ایلام با اشاره به طرح تحول نظام سلامت، و تلاش های صورت گرفته در این زمینه، اظهار کرد:  اجرای طرح تحول نظام سلامت به جلوه ای از تلاش های دولت تدبیر و امید در سراسر کشور تبدیل شده و اجرای مطلوب این طرح عظیم و ماندگار، در جهت خدمت صادقانه به مردم خواهد بود.
وی افزود: اجرای طرح تحول نظام سلامت به میزان قابل توجهی دغدغه مالی بیماران را کاهش داده و اقشار آسیب پذیر و کم درآمد در جامعه را به خدمات حوزه سلامت بیش از پیش امیدوار نموده است.

دل پیشه با اشاره به افتتاح کلینیک ویژه بیمارستان امام خمینی(ره) در روزهای آتی، گفت: این کلینیک با 18 متخصص در بخش های قلب، داخلی، اورولوژی، مغز و اعصاب، پوست و مو، چشم، زنان و زایمان، ارتوپدی، روانپزشکی و داروخانه به مردم خدمات دهی خواهد کرد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، تصریح کرد: ثبت پرونده های بیماران و ارجاع آنان به سازمان های بیمه گر خوشبختانه از روند قابل قبولی برخوردار است و امیدواریم که با ادامه این روند شاهد همکاری و تعامل شایسته سازمان های بیمه گر در جهت پرداخت آنان به دانشگاه باشیم./پ

منبع: پایگاه خبری تحلیلی ایلام بیدار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار