«نعمت‌الله خدامرادی»؛
سرپرست اداره اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ایلام گفت: خانواده‌های شهری بدون مسکن دارای بیش از یک معلول در استان، صاحب منزل مسکونی می‌شوند.
کد خبر: ۱۶۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۹ 11 January 2016
به گزارش تابناک ایلام، سرپرست اداره اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان ایلام گفت: خانواده‌های شهری بدون مسکن دارای بیش از یک معلول در استان، صاحب منزل مسکونی می‌شوند.

«نعمت‌الله خدامرادی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه ایلام، اظهار کرد: تعداد این خانوارها در سراسر استان 18 خانواده است که در نتیجه برنامه‌ریزی‌ها تا سال آینده صاحب خانه می‌شوند.

وی با بیان این‌که در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای بین بهزیستی با اداره‌کل راه و شهرسازی، بنیاد مستضعفان و انجمن خیران مسکن‌ساز استان منعقد شده است، افزود: طبق این تفاهم‌نامه، برای 10 خانواده در شهرهای ایلام، ایوان و سیروان زمین رایگان از سوی راه و شهرسازی تأمین و انجمن خیران مسکن‌ساز نیز پیگیر ساخت این خانه‌ها خواهند بود.

خدامرادی خاطرنشان کرد: برای ساخت این منازل مسکونی 100 میلیون ریال از سوی بهزیستی، 150 میلیون ریال بنیاد مستضعفان و 50 میلیون ریال نیز توسط انجمن خیران مسکن‌ساز استان ایلام کمک بلاعوض پرداخت می‌شود.

سرپرست اداره اشتغال و مشارکت‌های مردمی بهزیستی استان خاطرنشان کرد: سرپناه هشت خانواده دیگر نیز که در آبدانان و دره‌شهر ساکن هستند با همین مقدار کمک بلاعوض در قالب مسکن مهر تأمین می‌شود.

وی توانمندسازی مددجویان را یکی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی دانست و خاطرنشان کرد: تأمین مسکن از نشانه‌های خودکفایی مددجویان است که در دستور کار جدی این اداره‌کل قرار دارد.

به گزارش ایسنا، 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی بهزیستی قرار دارند که 11 هزار نفر از آنان را معلولان تشکیل می‌دهند./پ
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار