رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام :
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مقابله با ناهنجاری های اجتماعی نیازمند کار فرهنگی است.
کد خبر: ۱۶۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۱ 25 January 2016
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام گفت: مقابله با ناهنجاری های اجتماعی نیازمند کار فرهنگی است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام بهمن جوشقانی در آیین افتتاحیه نمایشگاه تخصصی آموزش همگانی پلیس استان تاکید کرد: جامعه باید برای مقابله و کنترل و آسیب های اجتماعی رویکرد فرهنگی را در پیش بگیرد.
وی با ذکر احادیث و روایات از ائمه اطهار به نقش باورها در پیشگیری از آسیب های اجتماعی پرداخت و افزود: تقویت فرضیه امر به معروف و نهی از منکر در جامعه می تواند راهکار مناسبی در این راستا باشد.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی استان ایلام یادآور شد: نیروی انتظامی در جهت اقدامات انتظامی و اجتماعی فعالیت های خود را در حوزه مقابله و پیشگیری از ناهنجاری ها و آسیب های اجتماعی متمرکز کرده است و برپایی این نمایشگاه در راستای اقدامات فرهنگی پلیس است.
وی ابراز امیدواری کرد، خانواده ها در بازدید از این نمایشگاه بتوانند راهکارهای پیشگیری از آسیب های اجتماعی را فرا بگیرند.
حجت الاسلام بهمن جوشقانی گفت: باید به کار فرهنگی و استفاده از ظرفیت های آموزشی در سایر نهادها و ارگان های دولتی و غیردولتی جامعه را در سیر کنترل و کاهش آسیب های اجتماعی پیش ببریم.
نمایشگاه تخصصی آموزش همگانی در ایلام با هدف آموزش همگانی و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در 20 غرفه توسط معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی استان ایلام برگزار شده است.
این نمایشگاه از سوم بهمن ماه به مدت یک هفته در محل فرهنگسرای جوان آماده بازدید اقشار مختلف مردم خواهد بود و در این نمایشگاه مهمترین آسیب های سطح جامعه و راهکارهای پیگیری از آنها در قالب نمایش فیلم ، بروشور ، پوستر ، بنر ، کتابچه های آموزشی و ... در معرض دید عموم قرار گرفته است./م


منبع:پایگاه خبری پلیس

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار