رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایلام گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی اداره کل بهزیستی قرار دارند.
کد خبر: ۱۷۵۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۵ 04 February 2016

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایلام گفت: بیش از ۲۵ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی اداره کل بهزیستی قرار دارند.

به گزارش تابناک ایلام؛ایوب مروتی درخصوص تعدادمددجویان تحت حمایت بهزیستی اظهار داشت: خدمات توانبخشی این اداره به مدت 10 روز به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در شهرستان ایلام رایگان شد.

وی گفت: بیش از 25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی اداره کل بهزیستی قرار دارند که تمام تلاش این اداره در جهت رفاه حال مردم و افراد تحت حمایت معطوف شده است.

رئیس اداره بهزیستی شهرستان ایلام تصریح کرد: از 12 تا 22 بهمن خدمات مرکز جامع توانبخشی این اداره واقع در خیابان ربابه کمالی برای استفاده کنندگان رایگان است.

وی افزود: خدمات این مرکز شامل گفتار درمانی، فیزیوتراپی، بینایی‌سنجی، شنوایی‌سنجی و کاردرمانی است که عموم مردم و مددجویان زیر پوشش می‌توانند در این مدت از خدمات این مرکز به صورت رایگان بهره مند شوند.

وی ادامه داد: هدف از این اقدام گرامیداشت سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی و رفاه حال مردم به ویژه افرادی که نیاز به دریافت این خدمات دارند، است./ف

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار