نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همه تحلیلگران مسایل سیاسی به این حقیقت اذعان دارند که انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است.
کد خبر: ۱۷۵۳۰۳
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰ 04 February 2016

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: همه تحلیلگران مسایل سیاسی به این حقیقت اذعان دارند که انقلاب ملت ایران در سال 57 مردمی ترین انقلاب ها در طول تاریخ بوده است.

به گزارش تابناک ایلام؛حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی روز پنجشنبه در حاشیه برگزاری رزمایش بزرگ سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: انقلاب هایی که در طول 100 سال اخیر شکل گرفته اند معمولا وابسته به دو بلوک و ابرقدرت شرق و غرب بودند.
وی افزود: انقلاب اسلامی در سایه همبستگی آحاد ملت و بر پایه تعالیم دین مبین اسلام و تحت زعامت و رهبری مرجعیت دینی پس از پیروزی هیچ گونه وابستگی به قدرت های جهانی نداشت.
لطفی تاکید کرد: در طول 37 سال گذشته همواره توطئه های متعددی از 2 اردوگاه شرق و غرب برای منحرف کردن این نظام از اهداف متعالی و بلندش طرحی ریزی و اجرا شد اما ملت ایران با اقتدار و استحکام مثال زدنی یکی پس از دیگری این توطئه ها را خنثی کردند.
وی با بیان اینکه امروز همگان ناچار شدند به حقیقت و عظمت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران اذعان کنند، یادآور شد: این عظمت و شکوه برای ملت های آزاده دنیا امید آفرین و برای دشمنان یاس آور است.
امام جمعه ایلام گفت: امروز نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران اعم از سپاه، بسیج، ارتش و نیروی انتظامی همگی در نهایت اقتدار و آمادگی قرار دارند و برای حراست، حفاظت و پاسداری از ارزش های نظام در بهترین شرایط هستند ضمن اینکه همه ما در قلمرو و حیطه وظایف خود و برای اعتلای این کشور و سرافرازی ایران باید شب و روز تلاش کنیم.
وی با اشاره به فرا رسیدن دهه مبارک فجر اضافه کرد: شرکت در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن یک وظیفه شرعی، ملی و انقلابی و امری واجب بر همه ما است که برای تقویت ارزش های انقلاب و دفع خطر دشمنان باید در این آیین حضور چشمگیری داشته باشیم.
لطفی همچنین به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در هفتم اسفند اشاره کرد و افزود: انتخابات نماد جمهوریت نظام است و هر چه آرای بیشتری به صندوق های رای ریخته شود مقبولیت نظام در نگاه جهانیان بیشتر خواهد شد.
رزمایش بزرگ اربعین با حضور مسئولان ارشد استان، اعضای شورای تامین، مدیران دستگاه های اجرایی، جمعی از فرماندهان نظامی و گردان های بیت المقدس، امام علی (ع) و کوثر در منطقه عمومی بانروشان در بخش صالح آباد از توابع شهرستان مهران بمدت 2 روز در حال برگزاری است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار