فرمانده سپاه شهرستان مهران گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک در شهرستان مهران، امسال يك ميليارد و 300 ميليون ریال به متقاضیان تسهیلات ارائه شده است.
کد خبر: ۱۷۸۱۲۲
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۰ 09 February 2016
فرمانده سپاه شهرستان مهران گفت: در راستای حمایت از واحدهای تولیدی کوچک در شهرستان مهران، امسال يك ميليارد و 300 ميليون ریال به متقاضیان تسهیلات ارائه شده است.

به گزارش تابناک ایلام؛سرگرد پاسدار روح الله جاويدان گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری درباره تحقق اقتصاد مقاومتی و ایجاد واحدهای کوچک زودبازده اقتصادی، امسال يك ميليارد و 300 ميليون ریال تسهیلات از طریق بانک عامل در اختیار متقاضیان در شهرستان مهران قرار گرفت.

وي افزود: از اين ميزان تسهيلات در راستاي تحقق پروژه هاي اقتصاد مقاومتي در سال 94 مبلغ 400 ميليون ريال تسهيلات صنايع تبديلي براي پروژه هاي از جمله؛ پرورش مرغ، دامپروري، زنبورداري،توليد ترشيجات و ...پرداخت شده است.

فرمانده سپاه ناحيه مهران تصريح كرد: همچنين در راستاي فرهنگ سازي اقتصاد مقاومتي در ايام دهه فجر امسال نمايشگاهي از محصولات اقتصاد مقاومتي بسيجيان بمدت 5 روز در سپاه ناحيه مهران در معرض ديد عموم قرار گرفت كه با استقبال شهروندان قرار گرفت.

 سرگرد پاسدار جاويدان با اشاره به شرایط اقتصادی حاکم در کشور گفت: اصلی‌ترین دغدغه از توسعه واحدهای تولیدی بر مبنای اقتصاد مقاومتی، پویایی اقتصاد منطقه و رشد تولیدات منطقه‌ای است که در این راستا در شهرستان مهران اقدامات مهمی در مناطق مختلف شهرستان انجام شده است.

وي اظهار کرد: توسعه واحدهای تولیدی کوچک در خانه‌ها و مناطق محروم در راستای رفع محرومیت و بهبود معیشتی خانواده‌ها نقش بسیار مهمی دارد و در این طرح اعضای خانواده در کنار هم مشغول به فعالیت اقتصادی برای رفاه خود می‌شوند.

فرمانده سپاه ناحيه مهران افزود: تحقق اقتصاد مقاومتی یکی از اصلی‌ترین برنامه‌های کشور در پسا برجام است و نیاز است در این راستا متقاضیان تسهیلات با داشتن برنامه منسجم برای واحد تولیدی خود در ایجاد اشتغال برای افراد خانواده و نیز توسعه واحد تولیدی و گسترش آن در منطقه خود گام بردارند./ف

منبع:آوای مهران

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار