معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند بار دیگر نشان خواهند داد که همواره در کنار نظام و پاسدار جمهوری اسلامی هستند.
کد خبر: ۱۷۸۱۵۸
تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۰ 09 February 2016
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام گفت: مردم ایران با حضور پرشور در انتخابات 7 اسفند بار دیگر نشان خواهند داد که همواره در کنار نظام و پاسدار جمهوری اسلامی هستند.

به گزارش تابناک ایلام؛«حسین کلانتری» در جشن بزرگ انقلاب اسلامی در دانشگاه آزاد اسلامی ایلام، اظهار کرد: انقلاب اسلامی با بنیانگذاری امام خمینی (ره) با توکل بر خداوند و اتحاد مردم شکل گرفت و علت وقوع انقلاب نیز به گفته شهید مطهری این بود که امام (ره) به راهی که انتخاب کرده بود ایمان داشت. 
معاون سیاسی امنیتی استانداری ایلام افزود: دشمنان شرایط سختی را برای از بین بردن انسجام مردم ایران برنامه‌ریزی و اجرایی کردند و تحریم‌ها باعث شد جمعی کثیری از دانشجویان بیکار با تحصیلات عالیه جویای کار باشند و خانواده‌ها را نگران آینده‌ی فرزندانشان کند که این وضعیت از سوی مسئولان نظام به خوبی لمس شد و با تدبیر حل شد.

وی با اشاره به اینکه شش سال پیش درآمد ما از فروش نفت به 120 میلیارد دلار بوده است اما الان با وجود افزایش هزینه‌ها شاهد بودیم سال گذشته از محل فروش نفت تنها 25 میلیون دلار یعنی یک ششم درآمد قبلی وارد کشور شده است، ادامه داد: این در حالی بود که 50 درصد درآمد نفت بلوکه شده است و دشمن با فشار اقتصادی به جنگ مردم و اعتقادات اصیل انها آمد اما باورهای دینی و تحمل مردم بر آن همه سختی پیروز شد.

کلانتری ادامه داد: شکستن تحریم‌ها با تدابیر هوشمندانه مقام معظم رهبری، حمایت قدرتمندانه‌ی رییس جمهور از تیم هسته‌ای و انسجام ملت محقق شد و همین ملت با حضور پرشور در انتخابات بار دیگر نشان خواهند داد که همواره پاسدار جمهوری اسلامی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه امروز نقش ایران در مسایل جهانی برجسته شده است، خاطر نشان کرد: تا رسیدن به نقطه‌های مطلوب راه زیادی در پیش است اما باید زمینه‌های مشارکت مردمی را برای نشان دادن قدرت نظام اسلامی به جهانیان فراهم کنیم.

کلانتری از خدمات آموزشی دانشگاه آزاد و تسهیل در ادامه تحصیل جوانان در بخش تحصیلات تکمیلی قدردانی کرد و گفت: این حق جوانان است که به راحتی ادامه تحصیل دهند بخصوص اینکه شرایط سرمایه‌گذاری و راه‌های اشتغال آنان به همت مسئولین ارشد استان در حال پیگیری است.
منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار