فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب فرد اصلح راه نفوذ دشمن به پیکره نظام و انقلاب را می بندد.
کد خبر: ۱۸۶۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۷:۰۰ 24 February 2016

فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: حضور حداکثری مردم در انتخابات هفتم اسفند و انتخاب فرد اصلح راه نفوذ دشمن به پیکره نظام و انقلاب را می بندد.

به گزارش تابناک ایلام؛ سردار صادق حسینی روز سه شنبه در مجمع بسیج استان ایلام اظهار کرد: دقت و بصیرت مردم موجب می شود نامزدهمراه و همدل با ارزش های انقلاب، اسلام ناب، امام راحل، شهدا و منویات رهبری را به عنوان نماینده خود به مجلس بفرستند.
وی افزود: وظیفه مجریان و برگزارکنندگان انتخابات امانت داری، حراست و صیانت از آرای مردم و وظیفه مردم نیز مشارکت گسترده و پرشور در انتخابات هفتم اسفند است که اقتدار نظام اسلامی را بیش ازپیش به همگان اثبات کند.
وی ادامه داد: هجمه های سنگینی علیه ارکان انقلاب و نظام جمهوری اسلامی صورت گرفته که پیکان عمده این حملات شدید به سوی شورای نگهبان است، در حالی که افراد پیرو خط و آؤمان های امام و انقلاب هیچگاه دچار انحراف نمی شوند.
حسینی یادآور شد: امروز باید مسئولان در راستای بهبود وضعیت معیشت مردم تلاش کنند که یکی از موثر ترین راه های بهبود وضعیت اقتصادی کشور تحقق برنامه ها و سیاست های اقتصاد مقاومتی است.
رئیس مجمع بسیج استان نیز در این نشست گفت: دشمنان انقلاب در طول 37 سال گذشته بارها و به شیوه های مختلف سعی در تغییر و براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران داشته اند ولی با وجود توطئه ها مردم بیسجی و ولایت مدار ایران اسلامی همیشه از نظام خود حمایت کرده اند.
عمران علی محمدی افزود: هوشیاری رهبر و ملت باعث شده که دشمنان در دستیابی به اهداف خود ناکام بمانند و ولایت فقیه به عنوان یک اهرم قدرت در ایران اسلامی عامل اصلی برای محقق نشدن تهدیدات و توطئه های دشمنان است.
وی در ادامه با اشاره به فعالیت های مجمع بسیج استان اظهار کرد: این مجمع از سه سال پیش فعالیت خود را آغاز کرد و در این مدت فعالیت های خود را در قالب کارگروه های مختلفی چون بسیج اقتصاد مقاومتی، امنیت دفاعی، فرهنگی، سیاسی، تلفیق و... انجام داده است.
وی یادآورشد: در سال جاری با برگزاری 51 نشست و 244 مصوبه از سوی این کارگروه ها و در شهرستان ها نیز 90 نشست با 404 مصوبه در شوراهای فرعی بسیج با هدف اداره بهتر جامعه صورت گرفته است.
در پایان این مجمع که با حضور جمع زیادی از بسجیان و روسای قشربسیج در محل سالن همایش های هتل زاگرس ایلام برگزار شد، هیات رئیسه این مجمع برای یک سال با برگزاری انتخابات، از سوی حاضران در این نشست انتخاب شدند.

 
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار