فرماندار آبدانان با ابراز رضایت از حضور گسترده مردم این شهرستان در شعب اخذ رای و مشارکت در انتخابات گفت: مردم با این حضور معادلات دشمن را به هم می ریزند.
کد خبر: ۱۸۸۱۲۸
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۹ 26 February 2016
فرماندار آبدانان با ابراز رضایت از حضور گسترده مردم این شهرستان در شعب اخذ رای و مشارکت در انتخابات گفت: مردم با این حضور معادلات دشمن را به هم می ریزند.

به گزارش تابناک ایلام؛مجید عسکری اظهار کرد: از نخستین ساعات آغاز رای گیری، مردم این شهرستان در صفوف فشرده و به هم پیوسته مقابل شعب اخذ رای حضور یافتند تا در تعیین سرنوشت خویش شریک شوند.
وی افزود: تمهیدات لازم برای اجرای انتخابات سالم، قانونمند و با نشاط در این شهرستان فراهم است و رای گیری در شعب اخذ رای در کمال نظم و آرامش در حال انجام است.
عسگری از حضور یک هزار و 500 نفر در قالب عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و انتظامی برای برگزاری انتخابات خبر داد و تاکید کرد: براساس قانون تضمین کننده حقوق مردم که همان صیانت از آرای آنها را بر عهده داریم.
وی با بیان اینکه 30 هزار نفر در این شهرستان واجد شرایط رای دادن هستند، یادآور شد: امسال 340 نفر به عنوان رای اولی برای نخستین بار در تعیین سرنوشت خویش سهیم می شوند.
مسئول هیات نظارت بر انتخابات شهرستان آبدانان نیز گفت: 300 ناظر، سرناظر و ناظر مسئول بر انتخابات این دوره مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری این شهرستان نظارت می کنند.
مرتضی سبزی افزود: برای نظارت بر فرآیند رای گیری براساس تعداد نفوس و ازدحام جمعیت شعب اخذ رای، یک تا سه نفر ناظر و ناظر مسئول در هر شعبه بکار گرفته شده است.
وی نظارت را یک کار مهم و امانت الهی دانست و یادآور شد: همه ناظران، سرناظران و ناظران مسئول با شرکت در کارگاه های آموزشی با مراحل قانونی نظارت بر امر انتخابات آشنا شده اند./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار