فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تک تک آرای افراد واجد رای ایجاد کننده وحدت ملی و راهی برای مسدود کردن نفوذ دشمنان نظام به ویژه آمریکا و انگلیس در کشور است.
کد خبر: ۱۸۸۱۳۹
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 26 February 2016
فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام گفت: تک تک آرای افراد واجد رای ایجاد کننده وحدت ملی و راهی برای مسدود کردن نفوذ دشمنان نظام به ویژه آمریکا و انگلیس در کشور است.

به گزارش تابناک ایلام؛سردار صادق حسینی پس ازانداختن رای خود در شعبه مستقر در دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهارکرد: دراین برهه حساس زمانی و مکانی حضور حماسی، پرشور، بانشاط و پررنگ مردم در پای صندوق های رای برای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری شیوه ای از مبارزه مردم با آمریکا و استکبار است.
وی در خصوص انتخاب آگاهانه نامزدها از سوی مردم افزود: مردم باید نامزدی را انتخاب کنند که پایبند به ارزش ها و آرمان های انقلاب و نظام، عدالت خواه،اهل مبارزه با دشمنان داخلی و خارجی انقلاب و در راس همه آنها آمریکا و نیز بدور از گرایش هایی چون فساد اجتماعی و اقتصادی باشد.
حسینی یادآور شد: نمایندگان منتخب مردم باید از میان افراد متعهد، مومن، بی توجه به امور فانی دنیوی و تهدید و تطمیع دشمنان داخلی و خارجی انتخاب شوند و با تفکر اقتصادی برون نگر و درون زا برای تحقق سیاست ها و اهداف اقتصاد مقاومتی، رشد و توسعه اقتصاد استان و کشور را از اولویت های خود قرار دهند.
حسینی با بیان اینکه مردم برای شناخت بیشتر نامزدها به افراد مومن و صادق مراجعه کنند، تاکید کرد: ورود نمایندگان سالم، صادق و متعهد به مجلس شورای اسلامی و نظارت دقیق و قاطع آنها بر عملکرد دولت موجب می شود که کشور از دولت و مجلسی سالم، مردم مدار و حامی ولایت و نظام برخوردار باشد.
جانشین فرمانده سپاه حضرت امیرالمومنین (ع) ایلام نیزگفت: شرکت در انتخابات به فرموده مقام معظم رهبری یک فریضه و وظیفه ملی و همگانی است و مردم هم در انتخاب فرد اصلح نامزدهای دقت نظر لازم را داشته باشند.
عبدالصاحب طهماسبی افزود: به اعتقاد رهبری نمایندگان باید صبورانه در برابر مشکلات و حوادث مختلف سپر بلای مردم باشند و ضمن تلاش دلسوزانه برای توسعه و تعالی کشور، مرعوب دشمنان داخلی و خارجی نشوند.
وی یادآورشد: هر رای یک نفر، آرای میلیونی را ایجاد می کند و یک احساس مسئولیت در برابر سرنوشت انقلاب و نظام است و به فرموده رهبری هر کسی که حتی اگر انقلاب و نظام را قبول نداشته باشد به عنوان یک ایرانی با بصیرت و آگاه در شعب اخذ رای شرکت کند.
معاون هماهنگ کننده سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام هم گفت: انتخابات نماد اقتدار ایران اسلامی است و رای فرد فرد جامعه ایجاد کننده وفاق ملی و همبستگی کامل مردم و مسئولین با آرمان های انقلاب و نظام و بیانگر نگاه با بصیرت و تبلور مشارکت مردم است.
سرهنگ جمال شاه کرمی اظهار کرد: درانتخابات باید همه آحاد جامعه و حتی خواص نیز علاوه بر شرکت پرشور خود، مردم را برای حضور در فرایند انتخابات تشویق کنند تا یک فضای سرشار از اعتماد و اطیمنان بر جامعه ما حاکم شود.
وی حضور مردم و گروه های مختلف را خنثی کننده هجمه های دشمنان و تامین کننده امنیت کشور و جامعه دانست و تاکید کرد: حضور مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری باعث سرشکستگی دشمنان و عزتمندی بیش از پیش مردم ایران می شود./ف
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار