مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: فضای مناسبی در پارک بلوط استان برای والیبال ساحلی در نظر گرفته شد.
کد خبر: ۲۱۸۳۵۶
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۰ 25 April 2016
مدیرکل ورزش و جوانان استان ایلام گفت: فضای مناسبی در پارک بلوط استان برای والیبال ساحلی در نظر گرفته شد.

به گزارش تابناک ایلام از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان استان ایلام، بهروز حیدرزاده در مجمع انتخاب رئیس هیأت کبدی استان ضمن تبریک موفقیت‌های فدراسیون کبدی در کسب مدال‌های آسیایی که باعث افتخار برای کشور و مجامع اسلامی شده است، اظهار کرد: هیأت کبدی استان جزء هیأت‌های نوپا و جوان است که با وجود چند سال از تاسیس آن به خوبی توانسته در کشور بدرخشد و صاحب ورزشکارانی در تیم ملی باشد.

وی تاکید کرد: استان ایلام و شهرستان‌های آن دارای ظرفیت‌های خوبی هستند و این امر می‌تواند پایه خوبی برای توسعه و رشد این ورزش شود، بنابراین در صورت برنامه‌ریزی رئیس جدید هیأت کبدی، افق روشنی را برای این ورزش پیش‌بینی می‌کنیم.

این مسئول یادآور شد: باید بین دستگاه‌ها تعامل به وجود آید تا بتوانیم از امکانات دیگر دستگاه‌ها نیز برای توسعه ورزش بهره‌مند شویم تفاهمنامه‌ای با مسئولان ورزشی کشور عراق در خصوص توسعه فعالیت‌های مشترک ورزشی داشتیم که می‌تواند نقطه عطفی برای ورزش استان باشد.

حیدرزاده گفت: فضای مناسب نیز در پارک بلوط برای والیبال ساحلی تعبیه شده است که فرصت خوبی برای تمرینات تیم‌های کبدی ساحلی بوده و ورزشکاران می‌توانند از این فضا استفاده کنند.

وی با اشاره به برنامه‌های رئیس جدید هیات کبدی خاطرنشان کرد: طراحی این برنامه‌ها خوب بوده است، اما باید تلاش شود به برنامه‌ها عمل شود و رئیس این هیأت با همکاری و همدلی با اعضای هیأت و استفاده از نظرات پیشکسوتان به حداکثر نتیجه در چهار سال زمان تصدی خود برسد.

در این انتخابات غلامرضا رئوفی به عنوان رئیس جدید هیأت کبدی استان ایلام برگزیده شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار